Accessibility Tools

ІНКЛЮЗІЯ У ФІЗКУЛЬТУРНІЙ ОСВІТІ КРАЇН-ЧЛЕНІВ ЄС

СКАЛЬСКІ Даріуш –

PhD, Академія фізичного виховання в Гданьську, Польща

ОRCID:0000-0003-3280-3724

e-mail: [email protected]

Анотація

    Системи спеціального навчання створені з метою піклування про дітей, для яких необхідно забезпечувати спеціальні можливості і додаткову підтримку. Раніше таке навчання здійснювалося виключно у спеціальних навчальних закладах, які функціонують і зараз, проте за останні понад п’ятдесят років все нагальнішою стає потреба у створенні умов для навчання дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах.

Ключові слова: інклюзія, фізкультурна освіта, країни-члени ЄС.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Kudláček, M. (2010). EUSAPA: an introduction. European Standards in Adapted Physical Activity, 7–10.

2. European Journal of Adapted Physical Activity. (2018). Retrieved from http://eujapa.upol.cz/index.php/EUJAPA.

3. EUFAPA. (2010). European Congress of Adapted Physical Activity (EUCAPA). Retrieved from
http://www.eufapa.eu/index.php/home/78-europeancongress-of-adapted-physical-activity-eucapa.html.

4. EUFAPA. (2018). Retrieved from http://www.eufapa.eu/index.php/apa-ineurope/information-from-countries

5. OECD. (2000). Inclusive education at work students with disabilities in mainstream schools: students with disabilities in mainstream schools. OECD: OECD Publishing.

6. The Warnock Report (1978). Special Educational Needs Report of the Committee of Enquiry into the Education of Handicapped Children and Young People. London: Her Majesty's Stationery Office, 1978.