Accessibility Tools

КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ

КОЧУБЕЙ Тетяна Дмитрівна –

доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

ЛЮЛЬЧЕНКО Вячеслав Григорович –

викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості професійної санітарно-гігієнічної компетентності майбутнього інженера-педагога харчового профілю, зокрема когнітивний (санітарно-гігієнічні знання), мотиваційний (зацікавлення до санітарно-гігієнічної освіти і виховання) та діяльнісний (формування санітарно-гігієнічної культури), а також розкрито відповідні їх показники та рівні високий (творчий), достатній (базовий), середній (функціональний), низький (критичний).

Ключові слова: професійна санітарно-гігієнічна компетентність, критерій, показник, рівень, майбутній інженер-педагог харчового профілю.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. – 1728с.; Гончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко; [гол. ред. С. Головко]. – Київ: Либідь, 1997. – 373c.

2. Грохова Г. П. Формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки: дис. … канд. пед. наук.– Харків, 2011. – 321 с.


3. Дурай-Новакова К. М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности: автореф. дис. на сискание уч степени д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 «Общая пелагогика и история педагогики» / К. М. Дурай-Новакова. – М., 1983. – 32 с.

4. Євсюков О. Ф. Вплив навчальної діяльності на формування професійної компетентності студентів інженерно-педагогічних вищих навчальних закладів / О. Ф. Євсюков // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2011. –№ 2. – С. 23–29.

5. Занюк С. С. Психологія мотивації: навч. посіб. / С. С. Занюк. – К.: Либідь, 2002. – 304 с.

6. Кабак В. В. Компоненти готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності / В. В. Кабак // Педагогічні науки: збірник наук. праць. – Херсон: ХДУ, 2011. – Вип. 58. Частина 2. – С. 336–339.

7. Короткий курс лекцій із навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень у педагогіці» (для підготовки фахівців напряму 0101 «Професійна освіта» зі спеціальності 7.010104 «Професійне навчання» заочної форми навчання) / Укладач к.п.н., доц. С. О. Кубіцький. – К.: ДАКККіМ, 2010. – 220 с.

8. Кубіцький С. О. Короткий курс лекцій із навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень у педагогіці» / укладач к.п.н., доц. С. О. Кубіцький. – К.: ДАКККіМ, 2010. – 220 с.

9. Кульневич С. В. Педагогика самоорганизации: феномен содержания. Монография. – Воронеж, 1997. – 230 с.

10. Макаренко О. А. Формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до виховної діяльності в професійно-технічних навчальних закладах [Текст]: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Макаренко Ольга Анатоліївна; Ін-т пед. і психол. проф. освіти АПН України. – К., 2006. – 23 с.

11. Маленко А. Т. Воспитание инженерапедагога: учеб.–метод. пособие для вузов / А. Т. Маленко. – М.: Высш. шк., 1986. – 120 с.

12. Проект стандарту вищої освіти. СВО_ПО_ХТ – 2016. Рівень вищої освіти – перший. Ступінь вищої освіти – бакалавр. Галузь знань – 01 Освіта. Спеціальність – 015 Професійна освіта. Харчові технології. Кол.автор. Гуменюк Т.Б., Зубар Н.М., Волкова А.А. м. Бровари – 2016. – 25 с.

13. Ступак, Д. Є. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів безпеки життєдіяльності та охорони праці в процесі фахової підготовки [Текст]: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Ступак Дмитро Євгенович; НАПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – Київ: Принт-центр, 2016. – 20 с.

14. Сук А. М. Педагогічні умови формування санітарно – гігієнічної культури майбутніх фахівців агроекологічної галузі / А. М. Сук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. – 2015. – Вип. 208(2). – С. 324–332.