Accessibility Tools

ФІЛОСОФІЯ НАУКИ – ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ

ЗАВИДІВСЬКА Ольга Ігорівна –

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та менеджменту

Львівського державного університету фізичної культури, докторант

НУ «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

ORCID: 0000-0002-1809-9972

e-mail: [email protected]

Анотація

  Обґрунтовано особливості філософської науки як теоретичної основи вдосконалення системи професійної освіти майбутніх менеджерів. Здійснено аналіз класичної, некласичної, постнекласичної моделей розвитку науки. Виокремлено головні об’єднуючі функції та проаналізовано взаємозв’язки між теорією професійної освіти і практикою педагогіки здоров’я. Розкрито сутність філософської методології методів пізнання, здоров’яорієнтованих педагогічних явищ і процесів у системі професійної освіти студентів-управлінців. Декларовано, що професійна освіта майбутніх менеджерів має стати соціально-прикладною і передбачати формування у них цілісного уявлення про людський розвиток.

Ключові слова: філософія науки, теоретичні основи, студенти-управлінці, професійна освіта, здоров’яорієнтовані управлінські навички.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Базилевич В. Д. Економічна теорія: Політекономія: Підручник / За ред. В. Д. Базилевича. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання – Прес, 2004. – С. 13–45.

2. Воробйов Є. М. Економічна теорія: посібник для вищої школи / Під заг. ред. Воробйова Є.М. – Х-К.: 2001. – С. 10–34.

3. Гаврилишин Б. Дороговкази в майбутнє. – К.: Основа, 1993. – С. 194–229.

4. Герасимчук А. А. Філософські основи менеджменту і бізнесу: навч. посіб. / А. А. Герасимчук, З. І. Тимошенко, С. В. Шейко; Європ. ун-т. – К., 2006. – 111 c.

5. Глушков В. М. Кибернетика. Вопросы теории и практики / В. М. Глушков. – М.: Наука, 1986. – 488 с.

6. Грішнова О. А. Економіка праці та соціально-трудові відносини: [підруч.] / О. А. Грішнова. – [3-є вид., виправл. і доповн.]. – К.: Знання, 2007. – 559 c.

7. Давыдов В. В. Теория развивающего обучения / В. В. Давыдов. – М.: ИНТОР, 1996. – 544 с.

8. Заболоцкий В. П. Математические модели в управлении / Заболоцкий В. П., Оводенко А. А., Степанов А. Г. – СПб.: СПб ГУАП, 2001. – 196 с.

9. Мехедова Т. М. Людський капітал: концепція, напрямки розвитку / Т. М. Мехедова // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELE MENT_ID=11380.

10. Нуреев Р. М. Курс микроекономики: Учебник для вузов. – М.: Норма-Инфа, 1996. – С. 1–16.

11. Скринник М. А. Предмет і проблематика філософії: навч. посібник / за заг. ред. М. А. Скринника, З. Е. Скринник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2001. – 485 с.

12. Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – Ленинград: Наука, 1966. – 302 с.

13. Хорошев А. Н. Введение в управление проектированием механических систем: Учебное пособие/ А. Н. Хорошев. – Бєлгород, 1999. – 372 с.

14. Zavydivska О. The paradigm of health maintenance at Higher Education Institutions as an Important Component of Human Development in Terms of Modernity / Olga I. Zavydivska, Nataliia N. Zavydivska, Olena V. Khanikiants, Olga V. Rymar // Journal of Physical Education and Sport (JPES), Vol. 17 Supplement Issue 1, Art 9, 2017. – Р. 60–65.

15. Zavydivska O. Features of professional training of hr-managers: the ability to create a healthoriented environment in the organization / Olga I. Zavydivska, Nataliia N. Zavydivska, Volodymyr Y. Kovalchuk, Olena V. Khanikiants // Journal of Physical Education and Sport (JPES). – 2018. – 18 Supplement issue (2), Art 160. – Р. 1072– 1078.