ОЛЕКСЮК О. М.
|
ПЕДАГОГІЧНИЙ НАРАТИВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
12 |
ВАЛЬКЕВИЧ Р. А. |
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАВСЬКОЇ ПРИРОДИ ПЕРЕВТІЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ |
15 |
МИХАЙЛИЧЕНКО О. В. |
КОБЗАРСТВО ТА ПОБУТОВЕ МУЗИКУВАННЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ КІНЦЯ XYIII – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ |
.20 |
ОРЛОВ В. Ф. |
ФОРМУВАННЯ КАРʼЄРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
24 |
ПАДАЛКА Г. М. |
ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ |
28 |
РАСТРИГІНА А. М. |
ІНТЕГРАЦІЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МИСТЕЦЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ВНЗ |
32 |
ТУШЕВА В. В. |
КУЛЬТУРОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ |
39 |
ХУСАЇНОВА Г. А., ТАПЕНОВ Д. Т. |
ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ДОМБРОВОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ В КАЗАХСТАНІ |
43 |
ЧЕРКАСОВ В. Ф. |
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
47 |
ШИП С. В.
|
ВСЮ ДОРОГУ З МУЗИКОЮ У ВУХАХ. ПРО НОВУ ПРАКТИКУ СЛУХАННЯ МУЗИКИ |
53 |
ШВЕЦЬ І. Б. |
ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО У ВИМІРАХ ПЕДАГОГІКИ |
.62 |
ШЕВНЮК О. Л. |
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА |
65 |
БІДА О. А., ОРОС І. І., БЖЕЖІНЬСКА Р. |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
70 |
КУЧАЙ О. В., KUNIKOWSKI S. |
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У ВНЗ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
74 |
БАТЮК Н. О. |
КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ |
77 |
БЄЛІКОВА В. В.
|
МУЗИКА Б. ФІЛЬЦ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНАЦІАЛУ МАЙБУТНЬООГО ФАХІВЦЯ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ |
81 |
ВОРОНОВА Н. С. |
СУЧАСНИЙ СТАН ВИЩОЇ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ |
83 |
ГРАБОВСЬКА І. Л. |
РОЛЬ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ |
89 |
ДІДИЧ Г. С. |
ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБОМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
92 |
ІЛІНІЦЬКА Н. С. |
ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСВІТНІ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
99 |
КЛЕПАР М. В. |
РОЛЬ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОЇ СКЛАДОВОЇ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН |
102 |
ЛИМАНСЬКА О. В., БАРАБАШ О. В. |
РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧИХ ПРОЕКТІВ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ |
106 |
НИЧ О. Б. |
РОЛЬ СІМʼЇ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ США |
110 |
ПАВЛЕНКО Н. О.
|
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО У ПРОЕКТУВАННІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦИФРОВИХ НАРАТИВІВ |
115 |
ПОХИЛЕНКО В. Ф., САЛЕНКО О. О. |
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
119 |
РАКІТЯНСЬКА Л. М. |
НАУКОВІ ПІДХОДИ ЯК ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ |
124 |
РОЙТЕНКО Н.
|
ПРОБЛЕМА ВОСПИТАНИЯ ТВОРЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ В УСЛОВИЯХ СОВРЕМЕННОГО ОБЩЕСТВА |
129 |
СВЕЩИНСЬКА Н. В., КОРОТКОВ А. Є. |
СПЕЦИФІКА ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА |
134 |
СПІНУЛ І. В. |
ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА |
138 |
БОНДАРЕНКО А. В. |
ВОКАЛЬНО-ХОРОВИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА АРТ-ПЕДАГОГІЧНИМИ МЕТОДАМИ |
142 |
ГРОЗАН С. В. |
ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
147 |
СИВОКОНЬ Ю. М., БОСИЙ В. С. |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ХОРЕОГРАФІЇ |
151 |
ТАТАРНІКОВА А. А. |
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО МУЗИКАНТА ЯК АРТ-МЕНЕДЖЕРА: ДАНИНА МОДІ ЧИ ВЕЛІННЯ ЧАСУ |
154 |
БОЖОК Т. В. |
НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДЛІТКІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
160 |
КОМИШАН Ю. В.
|
РЕПРЕЗЕНТАТИВНИЙ АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
166 |
БЛАЖЕВИЧ В. О. |
ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ ПРИЙОМІВ ТА УМІНЬ ДЖАЗОВИХ ГІТАРИСТІВ США, ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ |
171 |
ВАГІНА О. М. |
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ШКОЛАХ ФІНЛЯНДІЇ |
175 |
ВАН ЛУ |
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЗИКИ У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ |
179 |
ДУ ХАНЬФЕН |
ПСИХОЛОГО–ПЕДАГОГІЧНІ ЯКОСТІ ДИРИГЕНТА ОРКЕСТРУ ТА СПЕЦИФІКА ДИРИГЕНТСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
184 |
КРИВОХИЖА І. В. |
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ПОЛЬЩІ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ |
188 |
МАЄВСЬКА А. С. |
ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ |
193 |
ОРЄХОВА В. В. |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У ВИКЛАДАННІ МИСТЕЦТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
198 |
ПОЖАРСЬКА Анастасія-Олена Ю. |
ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРУ НА УРОКАХ МУЗИКИ |
202 |
РАХМАНОВА О. К. |
СИНЕСТЕЗІЙНІСТЬ У ТВОРЧІЙ МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
206 |
РУДА Г. С. |
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
210 |
СТЕПАНОВА Л. В. |
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ХУДОЖНЬО-ГЕРМЕНЕВТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ |
215 |
ЧЕНЬ Цзицзянь |
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ФОРМИРОВАНИЮ ЦЕЛОСТНОГО ПРЕДСТАВЛЕНИЯ О МУЗЫКАЛЬНОМ ПРОИЗВЕДЕНИИ У БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ МУЗЫКИ |
221 |
ЧЖАН Юй |
ТРАДИЦИОННЫЙ ТАНЕЦ КИТАЯ КАК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ И ОСВОЕНИЯ |
226 |
ШАТАЙЛО Н. В. |
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ОБРАЗОТВОРЕННЯ» У КОНТЕКСТІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ |
232 |
ЯКУБА Ю. В. |
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ |
236 |
МАРТІРОСЯН Л. А., ГОРБАЧ В. В. |
ПРОЦЕСУАЛЬНО-ОПЕРАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
240 |