Accessibility Tools

ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ

ПАДАЛКА Галина Микитівна

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри

педагогіки мистецтва і фортепіанного виконавства Київського

національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто шляхи модернізації мистецької освіти на основі визначення проблем, повʼязаних із психологічним баченням педагогічних нововведень, обґрунтовано перспективні напрями дослідницького пошуку цієї проблеми. До них, насамперед, відносимо такі, як вивчення можливостей опосередкованого педагогічного впливу на активізацію інтуїції учнів у мистецькій діяльності; формування емоційно-почуттєвої сфери учнів у художній діяльності; виявлення комунікативних чинників впливу на результативність мистецького навчання; шляхи педагогічного управління емоційним станом та особливості врахування типу темпераменту учнів у мистецькій діяльності.

    Ключові слова: інновації, мистецька освіта, психолого-педагогічні чинники.

Повний текст:

          Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Василенко Л. М. Гедоністичні засади вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва: теорія та методика: монографія / Л. М. Василенко. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – 336 с.

2. Вишнякова Н. Ф. Креативная психопедагогика как творческое направление в психологической науке и практике / Н. Ф. Вишнякова. – Режим доступа: // www. naukainform.kpi.ua.

3. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. – М.: Педагогика, 1991. – 497 с.

4. Зязюн І. А. Педагогічна психологія чи психологічна педагогіка?! / І. А. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії: збірник наук. праць. – К. ; Полтава, 2012. – № 3. – С. 20–37.

5. Мозговой В. Л. Психопедагогический аспект подготовки будущих учителей к режиссуре педагогического действия: история вопроса. Світові інновації [Електронний ресурс] // The Economist. – Режим доступу: www.innovations.com.ua.

6. Стоунс Э. Психопедагогика. Психологическая теория и практика обучения /пер. с англ. / Эдвард Стоунс / под ред. Н. Ф. Талызиной. – М.: Педагогика, 1984. – 472 с.