Accessibility Tools

СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ХОРЕОГРАФІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ

БАТЮК Наталія Орестівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри музичного мистецтва і хореографії

Південноукраїнського національного педагогічного

університету імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    В статті актуалізується проблема використання методу проекту в процесі підвищення фахової компетентності, художньо-творчого, постановочного та педагогічного досвіду майбутніх учителів хореографії. Виявлені характерні особливості проектних умінь, які формуються в процесі проектної діяльності та активізують як творчо-виконавський так і педагогічний потенціал майбутніх хореографів. Здійснено аналіз досліджень присвячених пошуку нових форм організації хореографічної діяльності. Обґрунтовано структуру формування проектних умінь майбутніх учителів хореографії яка складається з чотирьох компонентів: когнітивного, мотиваційно-комунікативного, творчо-діяльнісного, результативнооцінного.

    Ключові слова: метод проекту, майбутні учителі хореографії, проектні уміння, структурні компоненти.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андрощук Л. М. Розвиток творчого потенціалу в процесі постановки творчого проекту як аспект професійної підготовки майбутнього вчителя хореографії / Л. М. Андрощук // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Умань, 2324 травня 2014 р.). – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2014. – С. 7–12.


2. Куценко С. В. Творчо-діяльнісний підхід до навчання в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії / С. В. Куценко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер: Педагогічні науки. – 2014. – Вип.

3. – С. 149–154. 3. Лі Цзяці. Художньо-проектні уміння в підготовці компетентного вчителя музичного мистецтва / Цзяці Лі // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. – 2014. – № 7–8. – С. 139–145.

4. Шкадина А. Ю. Проект: «Современные педагогические технологии в формировании творческой мотивации дошкольников на уроках хореографии»: [Электронный ресурс] / А. Ю. Шкадина. – Тольятти, 2015. – С. 17–27. – Режим доступа: http://mouddut.ucoz.org/method/metodrekomend/proekt_shkadina_igra.pdf.