• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Оголошення

Рекомендаційний список літератури з педагогіки для асистентської практики

Наукова бібліотека пропонує переглянути рекомендаційний список літератури з педагогіки для асистентської практики.

Напрямки:

  • підготовка та проведення бесід та диспутів виховного спрямування;
  • підготовка і проведення годин куратора та виховних заходів;
  • організація походів, екскурсій та спортивних змагань;
  • формування правової культури та громадянської свідомості студентів;
  • організація трудового виховання студентів

Рекомендаційний список літератури для асистентської практики
(освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр»)

 

підготувала
бібліотекар І кат. Оньша Т. П.

 

  1. Барильнік А. І.Громадянське виховання в умовах українського державотворення : (з досвіду роботи політико-правового клубу "Феміда") / А. І. Барильнік // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. – 2012. – № 5. – С. 25–29 : табл. – Бібліогр.: с. 29.
  2. Горб Т. Й.Громадянське виховання: інструменти дотику до особистості / Т. Й. Горб // Історія в школі : наук.-метод. журн. – 2013. – № 2. – С. 16–17.
  3. Данильян О. Проблема взаємовпливу правового виховання і державотворчого процесу: українські реалії / О. Данильян, О. Петришин // Вісник Академії правових наук України. – 2010. – № 1. – С. 28–39. – Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
  4. Довбня О. Аналіз результатів опитування студентської молоді щодо рівня сформованості громадянської та політичної свідомості / О. Довбня // Освіта і управління = Education and Management : наук.-практ. журн. – 2012. – Том 15, № 2/3. – С. 119–126.
  5. Жигулин А. А.Правовая культура как профессиональное пространство / А. А. Жигулин // Alma mater. Вестник высшей школы : ежемесяч. науч. журн. – 2013. – № 7. – С. 58–62. – Бібліогр. в кінці ст.
  6. Зеленов Є. Педагогічні основи планетарного виховання студентської молоді / Євген Зеленов // Вища школа. – 2008. – № 12. – С. 62–78 : портр.
  7. Іваній О. М. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / О. М. Іваній // Вища освіта України. – 2011. – № 3. – С. 39–44. – Библиогр.: с. 44 (8 назв.).
  8. Іваній, О. Правова компетентність учителя як основа державно-громадського управління школою / О. Іваній // Освіта і управління. – 2011. – Т. 14, № 1. – С. 84–89. – Бібліогр.: 19 назв.
  9. Кислицька Ю, О. Необхідність формування правової культури працівників освіти / Ю.О. Кислицька // Вища освіта України. – 2007. – № 4. – С. 75–78. – Библиогр.: с. 78 (14 назв.).
  10. Кічук Я. В. Експериментальний підхід до формування правової компетентності майбутніх соціальних педагогів: своєрідність, деякі результати запровадження / Я. В. Кічук // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2010. – Вип. 88. – С. 124–129. – Бібліогр. в кінці ст.
  11. Козяр, М. Роль народознавства в процесі формування трудової культури майбутніх фахівців / М. Козяр // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2011. – № 7/8. – С. 42–46. – Бібліогр.: 8 назв.
  12. Краснощок І. П. Особливості системи виховної роботи у вищому навчальному закладі / І. П. Краснощок // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 93. – С. 83–88.
  13. Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Л. Куліненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. – 2013. – № 2. – С. 33–39. – Бібліогр. в кінці ст.
  14. Міщенко Н. І.Соціально-педагогічний супровід особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців засобами студентської субкультури / Н. І. Міщенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2012. – № 2. – С. 78–84. – Бібліогр.: с. 83 (6 назв).
  15. Мартиненко С.Особливості педагогічної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності / С. Мартиненко // Вища школа. – 2009. – № 11. – С. 32–39.
  16. Методичні рекомендації дляпроведення бесід, інструктажів, годин кураторів щодо запобігання травматизму // Безпека життєдіяльності. – 2011. – № 9. – С. 27–33
  17. Підручна І. Інтерактивні технології у громадянському вихованні учнів : тренінг / І. Підручна // Психолог : всеукр. газ. для психологів, учителів, соціальних педагогів. – 2013. – № 19/20(жовт). – С. 86–88.
  18. Потапчук Т. Становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Т. Потапчук // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2012. – № 7. – С. 40–46. – Бібліогр.: с. 41–45.
  19. Професіограма, функції таосновні напрями діяльності куратора вищої школи // Позакласний час. – 2008. – № 1. – С. 100–105.
  20. Рацул А. Б. Організаційно-педагогічна діяльність куратора з формування особистості студента / А. Б. Рацул, В. Я. Новицький // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2004. – Вип. 54. – С. 149–152.
  21. РябоволЛ. Т. Правова предметна компетентність: поняття, структура, правові предметні компетенції / Л. Т. Рябовол // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2013. – Вип. 121, ч. 2. – С. 263–268. – Бібліогр. в кінці ст.
  22. СадовийМ. І. Особливості трудового виховання і профорієнтації в умовах нової парадигми освіти / М. І. Садовий // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2012. – Вип. 102. – С. 91–98
  23. Сергієнко В. Проблеми виховання студентської молоді / Валентина Сергієнко, Віктор Костін // Вища школа. – 2010. – № 7/8. – С. 75–79. – Бібліогр.: 3 назви.
  24. Сценарії до Днявчителя // Виховна робота в школі. – 2008. – № 9. – С. 25–30, 33–34, 38–43. – Содержание: "О жар душі - учительський вогонь" / С.В. Пащук; С. В. Пащук. День Учителя / А.П. Таланчук; А. П. Таланчук. Конкурс кураторської майстерності / О.Г. Дишлова; О. Г. Дишлова. "Научно-методическая конференция" (развлекательная программа ко Дню учителя) / М. В. Козырь, С. Е. Рыбальченко; М. В. Козырь, С. Е. Рыбальченко. Развлекательная конкурсная программа "День работников образования"(9-11 класс) / М.П. Раковская; М. П. Раковская.
  25. ТкачоваН. Методологічні питання дослідження проблеми виховання правової свідомості / Н. Ткачова // Підприємництво, господарство і право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. – 2011. – № 12. – С. 12–16. – Бібліогр. в кінці ст.
  26. Требін, М. Місце та роль правового виховання в процесі формування правової культури громадян України / М. Требін // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13, № 2/3. – С. 92–106. – Бібліогр.: 32 назви.
  27. Удод Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 6. – С. 69–83.
  28. Філіппов, Ю. М. Трудова соціалізація молоді в процесі суспільно-корисної діяльності / Ю. М. Філіппов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2010. – № 3. – С. 58–64. – бібліогр.: 9 назв с. 63–64.
  29. Черкашенко В.Країні потрібен нештучний патріотизм. Громадянське виховання: прблеми, досвід / В. Черкашенко // Управління освітою. – 2007. – № 23. – С. 12–17.
  30. Шабанов В. П.Основні напрями та фактори громадянської соціалізації студентів / В. П. Шабанов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2009. – № 4. – С. 24–26. – Бібліогр.: с. 26.
  31. Шабанов В. П.Упровадження форм і методів громадянської соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності / В. П. Шабанов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 1. – С. 27–31. – бібліогр.: с. 30 6 назв.
  32. Шашиашвілі, М. В. Основні аспекти соціалізації молодої людини в трудовому об’єднанні молоді / М. В. Шашиашвілі // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2010. – № 3. – С. 38–42. – бібліогр.: 5 назв с. 42.
  33. Шестопалюк О.Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк // Рідна школа. – 2010. – № 3. – С. 33–35. – Бібліогр.: 6 назв.
  34. Філіппов, Ю. М. Трудова соціалізація молоді в процесі суспільно-корисної діяльності / Ю. М. Філіппов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2010. – № 3. – С. 58–64. – бібліогр.: 9 назв с. 63-64.

Сценарії заходів

  1. Аспекти формування правомірної поведінки особистості / підгот. В. Іова // Позакласний час. – 2009. – № 21/22. – С. 44–58.
  2. Бараболя, Л. В. Педагогічний ринг "Педагогічна творчість. У чому її суть?" / Л. В. Бараболя // Географія : наук.-метод. журн. – 2013. – № 15/16. – С. 43–48.
  3. Галіцина, Л. 10 законів успіху : організаційно-психологічна гра / Л. Галіцина // Управління освітою. – 2011. – № 16, серпень. – С. 13–16. – Вкладка: Психологія управління.
  4. Головацька, М. Соціально-психологічні проблеми насильства : семінар-практикум для класних керівників / М. Головацька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2013. – № 6. – С. 34–35.
  5. Група і команда. Організаційно-діяльнісна гра для педагогів / підгот. Людмила Галіцина. – (Психологія управління : вкладка ; № 10, 11) // Управління освітою : часоп. для керів. освіт. галузі. – 2012. – № 20(жовтень). – С. 14-16 ; Управління освітою. – 2012. – № 22(листопад)). – С. 15–16.
  6. Докторович М. Тренінг з успішного працевлаштування : для студентської молоді / М. Докторович, Л. Романенко // Соціальний педагог : всеукр. газ. для фахівців. – 2014. – № 1. – С. 12–18.
  7. Задіранова, Г. В. Тренінг формування професійної успішності майбутніх педагогів / Г. В. Задіранова // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 4. – С. 21–32. – Бібліогр.: 4 назви.
  8. Запорожцева, Ю. Тренінги для і про педагогів / Ю. Запорожцева // Управління освітою. – 2011. – № 24, грудень. – С. 14-15 ; Управління освітою. – 2012. – № 2, січень. – С. 10–12. – Вкладка: Психологія управління.
  9. Казьміна, А. Шість капелюхів де Боно : тренінг / А. Казьміна // Шкільний світ. – 2012. – № 11, березень. – С. 6–8.
  10. Ковалев, В. Н. Стрессменеджмент (тренинг по управлению стрессами) / В. Н. Ковалев // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 9. – С. 42–54. – Бібліогр.: 86 назв.
  11. Кондратець І. Пізнай себе : рефлексивні тренінги для педагогів / І. Кондратець // Дошкільне виховання : наук.-метод. журн. для педагогів і батьків. – 2013. – № 5 ; Палітра педагога. – 2013. – № 5. – С. 13–16.
  12. Липко Н. Дозволь собі бути щасливим : заняття з елементами тренінгу / Н. Липко // Соціальний педагог : всеукр. газ. для фахівців. – 2013. – № 6. – С. 51–53.
  13. Мосієнко, С. Професійна адаптація та гендерне виховання : Модуль з елементами тренінгу для студентів середньо-спеціальних закладів освіти / С. Мосієнко, Г. Клімова, О. Скрипник // Психолог. – 2011. – № 4, січень. – С. 13–17.
  14. Нечипорук, Н. Від упевненості до гармонії : тренінг особистісного зростання для студентів / Н. Нечипорук, К. Демида // Психолог. – 2012. – № 5, березень. – С. 17–22. – Бібліогр.: 2 назв.
  15. Петрова Л. Техніки пошуку праці / Л. Петрова // Соціальний педагог : всеукр. газ. для фахівців. – 2013. – № 2(лютий). – С. 25–44.
  16. Розроби тренінг. Вправи на вибір. – (Методист - Best : вкладка ; № 10) // Управління освітою : часоп. для керів. освіт. галузі. – 2012. – № 19(жовтень). – С. 13–16.
  17. Розв'язати конфлікт мирними засобами / підгот. Л. Галіцина // Управління освітою. – 2011. – № 14, липень. – С. 9–13. – Вкладка: Психологія управління.
  18. Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України = Pedagogics and Psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. – 2013. – № 3. – С. 43–51.
  19. Соціальна компетентність як вимір соціальної зрілості : організаційно-діяльнісна гра для педагогів / підгот. Людмила Галіцина. – (Психологія управління : вкладка ; № 10) // Управління освітою : часоп. для керів. освіт. галузі. – 2012. – № 20(жовтень). – С. 10–13
  20. Тренінг "Управління часом" / уклала Л. Галіцина // Управління освітою. – 2011. – № 10, травень. – С. 8–15. – Вкладка: Психологія управління.
  21. Щорс, Л. Негативний вплив ЗМІ на молодь : тренінг-курс / Л. Щорс, О. Столяренко // Психолог. – 2009. – № 31/32, серпень. – С. 44–57. – Бібліогр.: 10 назв.
  22. Цибрій, С. Гендерні аспекти фахової діяльності учителів : заняття з елементами тренінгу / С. Цибрій // Соціальний педагог : всеукр. газ. для фахівців. – 2012. – № 10(жовтень). – С. 54–57.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись