• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Як будується імідж лідера країни?

Вчора, 30 травня, у філологічному залі наукової бібліотеки відбулася  презентація книги «Комунікативний імідж президента»Олена Чорна – автор,  кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри перекладу, прикладної  та загальної лінгвістики Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

На початку заходу, привітав гостей та розповів про свої особисті враження та підготовку книги до випуску  у світ - Науковий редактор – ректор ЦДПУ ім.. В. Винниченка, доктор філологічних наук, професор  Олег Анатолійович Семенюк.

Монографію присвячено дослідженню феномену комунікативного іміджу глави держави. На матеріалі новітнього політичного дискурсу (2000–2016 рр.) проаналізовано комунікативний імідж Президентів України, США та Росії, визначено домінантні комунікативні ролі, стратегії та інтенції його побудови; схарактеризовано спільні та відмінні риси творення іміджу лідера країни на матеріалі трьох мов; розглянуто трансформацію комунікативного іміджу українського Перезидента протягом цього періоду.

Книга складається із чотирьох розділів у яких можна дізнатися про:

  • Теоретичні засади вивчення засобів формування комунікативного іміджу політичного лідера.
  • Комунікативні ролі, які є типовими для успішних політичних лідерів;
  • Комунікативні стратегії, які сприяють досягненню суспільної емпатії;
  • Типовий образ Президента України, США та РФ;
  • Метаморфози іміджу  президентів України 21 століття.

Книга написана легко і цікаво, при цьому не втрачає своєї науковості та ґрунтовності. Автор наводить велику кількість статистичних даних, які описують іміджеві характеристики представників українського, американського та російського політичного дискурсів (як загалом для країни, так і для кожного президента зокрема).  Так, наприклад, аналіз україномовного матеріалу вказує на те, для українського суспільства бажаним є правитель-захисник, котрий може об’єднати громаду, є компетентним управлінцем, патріотом і реформатором. Очільники американської держави роблять більший акцент на особистісних рисах лідера (комунікативні ролі Керівник, Віруючий, Свій хлопець, Захисник, Лідер-що-єднає, Сім’янин, Демократ, Компетентний керівник, Патріот), певно, прагнучи бути керованим не лише компетентним політиком, а й людиною високої моралі.

Про усе це і не тільки, з численними цифрами, текстовими прикладами й діаграмами, можна дізнатись із книги «Комунікативний імідж Президента».

Електронна адреса автора: ochorna.mail@gmail.com.

Інформацію надано медіа групою "Університетський меридіан"

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись