Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Обмін досвідом

15 листопада 2011 року на базі природничо-географічного факультету відбулася творча зустріч викладачів природничо-географічного та психолого-педагогічного факультетів. Тема ділового спілкування: «Інтернет-забезпечення навчального процесу вищої школи».

Відкрила зустріч голова методичної ради природничо-географічного факультету, доцент кафедри хімії Лопатенко Лілія Михайлівна. З доповіддю та презентаційним супроводом з обговорюваної теми виступила доцент кафедри методик початкового навчання Фадєєва Тетяна Олексіївна, яка виклала концептуальні позиції дидактичних пошуків у викладанні методико-математичних дисциплін. Доцент Фадєєва Т. О. продемонструвала модель організації навчального процесу вищої школи з використанням інформаційних технологій, які є необхідною складовою формування професійно-методичних компетенцій для фундаментальної підготовки майбутніх учителів. Продуктивність дидактичного проектування навчального процесу доповідач визначила у дотриманні міри співвідношення «паперового» навчання та навчання студентів з використанням Інтернет-ресурсів. Серед пріоритетних організаційних форм навчання, які були апробовані у процесі навчання студентів психолого-педагогічного факультету, названо ведення студентського Портфоліо та виконання студентами самостійної роботи за матеріалами сайтів до навчальних дисциплін. Доповідач розкрила особливості роботи над навчальними Інтернет-проектами, створенням навчальних фільмів, проведенням кінофестивалю та темами форумів.

У процесі обговорення теми використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі вищої школи виступили доктор географічних наук, професор кафедри географії та геоекології Кривульченко Анатолій Іванович, декан природничо-географічного факультету, доцент Клоц Євген Олександрович, доцент кафедри географії та геоекології Мирза-Сиденко Валентина Миколаївна, викладач кафедри хімії Форостовська Тетяна Олександрівна.

З-поміж висновків зустрічі з обміну досвідом роботи визначено, що: Інтернет-ресурси сприяють формування нового виміру культури і відповідно підготовки вчителя нового покоління, оскільки містять технологічний інструментарій, який постійно оновлюється і зорієнтований на освітню перспективу; Інтернет-забезпечення у навчанні студентів підвищує якість викладання навчальних дисциплін, але є лише одним із засобів віртуального навчання; необхідно залучати студентів до участі в студентських Інтернет-конференціях різних рівнів (від внутрішньоуніверситетських до Всеукраїнських).

Матеріали підготували доцент кафедри методик початкового навчання Фадєєва Т. О. та доцент кафедри хімії Лопатенко Л. М.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись