Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

VOCAL TRAINING OF FUTURE MUSIC TEACHER IN THE CONTEXT OF THEORY AND PRACTICE OF PERSONIFICATION

LO CHAO –

Post-graduate student South Ukrainian National

Pedagogical University named after K. D. Ushynsky

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті актуалізовано проблему вокальної підготовки майбутніх учителів музики крізь призму підходу культурної ідентифікації, герменевтики та процесу персоніфікації. Розглядається процес інтерпретації творів вокального мистецтва як персоніфікації комплексу мистецькокультурологічних явищ. Актуалізовано проблему трактування художнього образу вокального твору як унікального явища специфічної художньої реальності. Визначено, що застосування технології персоніфікації у високому ступені сприяє переконливості інтерпретації, розкриттю глибинних смислів твору мистецтва, реалізації формуючих функцій мистецтва.

Ключові слова: персоніфікація, персонаж, вокальний твір, художній образ, інтерпретація, музична семантика, мистецька реальність, студенти-вокалісти.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гегель Г. В. Ф. Символическая форма искусства. Эстетика. Том 2 / Георг Вильгельм Фридрих Гегель. – М.: Искусство, 1972. – 326 с.

2. Исакова И. Н. Теория литературы: Анализ художественного произведения [Електронний ресурс] / И. Н. Исакова, Л. В. Чернец // Филологический факультет МГУ им. М. В. Ломоносова. – 2009. – Режим доступу до ресурсу: http://www.philol.msu.ru/~tezaurus/

3. Искусство. Философский словарь / Ред. И. Т. Фролова. – 7-е изд., перераб. и доп. – М.: Республика, 2001. – С. 520–522.

4. Лымарева Т. В. Вокально-исполнительская интерпретация как художественный текст : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства: спец. 17.00.02 «Музыкальное искусство» / Лымарева Татьяна Васильевна. – Санкт-Петербург, 2009. – 19 с.

5. Лысенко С. Ю. Проблема постановочной интерпретации оперы как синтетического художественного текста : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.02 «Музыкальное искусство» / Лысенко Светлана Юрьевна. – Новосибирск, 2007. – 24 с.

6. Овчаренко Н. А. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: дис. докт. пед. наук: 13.00.04 / Овчаренко Наталія Анатоліївна. – Кривий Ріг, 2016. – 547 с.

7. Рогожникова В. С. Моцарт в зеркале времени: текст в тексте: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства: спец. «Музыкальное исскуство»17.00.02 / Рогожникова Виктория Станиславовна. – Москва, 2008. – 36 с.

8. Сокольская А. А. Оперный текст как феномен интерпретации: автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. мистецтвознавства: спец. 17.00.02 «Музыкальное искусство» / Сокольская Анна Александровна. – Казань, 2004. – 24 с.

9. Восприятие: Психологический словарь [Електронний ресурс] // Мир Психологии. – 1999. – Режим доступу до ресурсу: http://psychology.net.ru/dictionaries/psy.html?word=157

10. Крупник Е. П. Психологические особенности восприятия художественного образа / Е. П. Крупник // Психологический журнал. Том 6. – 1985. – № 3. – С. 150–153.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись