Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖАХ

БІЛИК Олександр Вікторович –

викладач коледжу Кременчуцького національного університету

імені М. Остроградського

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті автор робить сппробу визначити специфіку викладання електротехнічних дисциплін у технічних коледжах та доводить, що одним з основних чинників, що впливають на рівень підготовки молодших спеціалістів в коледжах у сучасних умовах, стає розширення функціональних можливостей фахівців саме технічного профілю.

Ключові слова: електротехнічні дисципліни, технічний коледж.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Білянін Г. І. Зміст і цілі вивчення математики в фінансово-економічних коледжах / Г. І. Білянін // Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових праць. – Донецьк: Вид-во ДонНУ. – 2003. – № 16. – С. 115–130.

2. Домінський О. С. Коледжі: сьогодення і майбутнє. / О. С. Домінський // Освіта. Технікуми, коледжі: навчально-методичний журнал. – 2015. – № 1,2 (37) – С. 6–9.

3. Драч І. І. Організація навчального процесу з розвитку творчого потенціалу студентів вищих навчальних закладів I–II рівнів акредитації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / І. І. Драч. – К., 2005. – 20 с.

4. Жалдак М. І. Педагогічний потенціал компʼютерно-орієнтованих систем навчання математики / М. І. Жалдак // Науковий часопис НПУ імені М. Драгоманова. Серія 2. Компʼютерно-орієнтовані системи навчання: збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М. Драгоманова, 2003. – № 7. – С. 3–16.

5. Ільків О. С. Формування інформаційної культури студентв аграрних закладів освіти I–II рівнів акредитації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / О. С. Ільків. – К., 2003. – 20 с.

6. Іщук Н. Ю. Застосування засобів мультимедіа у процесі підготовки економістів у вищих навчальних закладах I–II рівнів акредитації автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Н. Ю. Іщук. – К., 2004. – 20 с.

7. Оленюк І. В. Методичні основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації у процесі навчання фізики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання фізики» / І. В. Оленюк. – К., 2005. – 20 с.

8. Освітньо-кваліфікаційна характеристика. Спеціальність №141 «Електроенергетика, електротехніка, електромеханіка» за освітньою програмою «Обслуговування та ремонт електропобутової техніки». – Квалифікація «Технік-електрик» К., 2010. – 35 с.

9. Освітньо-професійна програма молодшого спеціаліста. Спеціальність № 141 «Електроенергетика, електротехніка, електромеханіка» за освітньою програмою «Обслуговування і ремонт електропобутової техніки». – К., 2009. – 32 с.

10. Почтовюк С. І. Розвиток критичного мислення студентів технічних коледжем у процесі навчання інформатики навчання: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Іванівна Почтовюк. – К., 2013. – 306 с.

11. Шавальова О. В. Реалізація компетентнісного підходу у математичній підготовці студентів медичних коледжів в умовах компʼютеризації навчання: дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Ольга Володимирівна Шавальова. – К., 2007. – 205 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись