ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ STEM-ОСВІТИ В КУРСІ «ХІМІЧНА ЕКОЛОГІЯ»
ПЛЮЩ Валентина Миколаївна –
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хімії
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка e-mail: [email protected]
БОХАН Юлія Володимирівна –
кандидат хімічних наук, доцент кафедри хімії
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті проаналізовано основні проблеми реалізації концепції неперервної екологічної освіти, формуванні екологічної культури у майбутніх учителів природничих дисциплін. Розкрито проблеми формування екологічної культури та особливостей формування хіміко-екологічної компетентності майбутніх вчителів природничих дисциплін засобами STEM-освіти на прикладі курсу «Хімічна екологія». Визначено та експериментально підтверджено можливості STEM-освіти як засобу підвищення екологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін.
Ключові слова: екологічна культура, хіміко-екологічна компетентність, вчителі природничих дисциплін, методи і засоби навчання, STEM-освіта.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Власенко О. Г. Екологічна освіченість студентів агрохімічних спеціальностей // Педагогічні науки: зб. наук. праць / відп. ред. М .О. Лазарев. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2004. – С. 339–348.
2. Пузир Т. М. Формування екологічної культури майбутніх техніків-екологів у процесі професійної підготовки в коледжах / Т. М. Пузир. Дис. … к.п.н. за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Житомир – 2016, 213 с.
3. STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 9–10 листопада 2017 року, м. Київ. – К.: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2017 – 160 с.
4. Морзе Н. STEM: проблеми і перспективи /Наталія Морзе – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.slideshare.net/ippo-kubg/stem65590054