Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ НА БАЗІ ЕЛЕКТРОННОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА MOODLE

ГОЛІВЕР Надія Олексіївна –

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов

Криворізького національного університету

e-mail: [email protected]

БОНДАР Ірина Григорівна –

старший викладач кафедри іноземних мов

Криворізького національного університету

e-mail: [email protected]

ЛІХОШЕРСТ Ольга Гаріївна –

викладач кафедри іноземних мов Криворізького національного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена актуальному питанню організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання. Проаналізоввано самостійну роботу на етапах сприймання і засвоєння навчальної інформації, поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи.

Ключові слова: електронне навчальне середовище, дистанційне навчання, навчально-пізнавальна діяльність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Вишнівський В. В., Гніденко М. П., Гайдур Г. І., Ільїн О. О. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів. – Навчальний посібник. – Київ: ДУТ, 2014. – 140 с.

2. Голівер Н. О. Інформаційні технології в навчанні: дидактичні проблеми, методичні рекомендації з використання. – Кривий Ріг, Видавничий центр КНУ, 2012. – С. 22–28.

3. Holiver N. O., Bondar I. H. Interactive teaching English by means of e-learning platform «MOODLE» // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Професійна педагогіка і андрагогіка: актуальні питання, досягнення та інновації» – 20–21 листопада 2017 / [за ред. O. O. Лаврентьєвої, Т. М. Мішеніної]. Кривий Ріг, 2017 – C. 209–211.

4. Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія [Електронний ресурс]: матеріали міжвузівського вебінару (м. Вінниця, 31 березня 2017 р.) / відп. ред. Л. Б. Ліщинська. – Вінниця: ВТЕІ КНТЕУ, 2017. – 102 с.

5. Мищишен А. В. Moodle як система дистанційного управління навчанням при підвищенні кваліфікації / А. В. Мищишен // Вісник післядипломної освіти. – 2011. – Вип.5. – С. 96–105. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_5_15.

6. Сowan J. The advantages and disadvantages of Distant Learning// Distance Education for Language Teachers. Clevedon: Multilingual Matters Ltd., 2013, – P. 14-20.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись