• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ЕМОЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ ЯК ФЕНОМЕН ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВОКАЛІСТА

ШПИРКА Аліна Олегівна –

аспірантка кафедри теорії та методики музичного мистецтва

Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У межах представленої статті розглянуто специфіку фахової підготовки майбутнього вокаліста. Основний зміст дослідження складає аналіз поняття «емоційна виразність», яке автор виокремлює, як феномен фахової підготовки майбутнього вокаліста. Під час опрацювання наукової літератури з обраної проблеми було уточнено поняття «емоційна виразність» та встановлено, що ця проблема потребує глибшого та детальнішого вивчення. Дослідником запропоновано використання можливостей емоційної виразності у фаховій підготовці майбутнього вокаліста.

Ключові слова: емоційна виразність, фахова підготовка, майбутній вокаліст, компетентнісний підхід

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Воєвідко Л. М. Компоненти фахової підготовки студентів мистецьких спеціальностей / Л. М. Воєвідко // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2015. – Вип. 18. – С. 326–331.

2. Дмитриев Л. Б. Основы вокальной методики / Л. Б. Дмитриев. – М.: Музыка, 2007. – 368 с.

3. Иванов А. П. Искусство пения. Практические советы вокалистам и оперным певцам. – М.: Голос-Пресс, 2008. – 224 с.

4. Єрошенко О. В. Емоційна сфера у вокальній творчості: музично- естетичні та виконавські аспекти: автореф. дис. … канд. мистецтвознавства: 17.00.03 «Музичне мистецтво» / О. В. Єрошенко // Харківський державний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського. – Харків, 2008. – 19 с.

5. Єрошенко О. В. Про емоційну виразність голосу співака / О. В. Єрошенко // Культура України: зб. наук. пр. / М-во культури і туризму України, Харк. держ. акад. культури. – Х., 2006. – Вип. 17: Мистецтвознавство. Філософія. – С. 216– 223.

6. Зарицька А. А. Зарицький А. О. Емоційність як основа професійної компетентності майбутнього співака-вокаліста / А. А. Зарицька, А. О. Зарицький // Педагогічні науки. – 2016. – № 74. – T. 3. – 212 c.

7. Ляшенко О., Лабінцева Л. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Ляшенко, Л. Лабінцева // Наукові записки. – Випуск 139. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – С. 83–87.

8. Лю Цзя Педагогічні новації вокальної підготовки студентів магістратури у вищих педагогічних закладах України / Лю Цзя / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2015. – № 8. – С. 146–153.

9. Микиша М. Практичні основи вокального мистецтва / Михайло Венедиктович Микиша. – К.: Музична Україна, 1985. – 80 с.

10. Можайкіна Н. С. Методика викладання вокалу: [навчально-методичний комплекс] / Н. С. Можайкіна. – К.: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – 80 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись