Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

МИСТЕЦЬКА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

ШИКИРІНСЬКА Оксана Анатоліївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри мистецьких дисциплін дошкільної та початкової освіти

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

e-mail: [email protected]

КОВАЛЬ Тетяна Василівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри мистецьких дисциплін дошкільної та початкової освіти

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті актуалізується культурологічна спрямованість сучасної професійно-педагогічної освіти; обумовлено суттєве зростання ролі духовно-естетичних факторів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів; висвітлено основні вимоги до змісту підготовки вчителя початкових класів в освітніх нормативних документах; окреслені основні теоретичні концепції культурологічної підготовки майбутніх учителів.

Ключові слова: професійно-педагогічна освіта, культурологічний підхід, мистецька підготовка майбутніх учителів початкових класів

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гуревич Р. С. Інформаційнотелекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: навч. посіб. для студ. пед. ВНЗ та слухачів інститутів післядипломної освіти / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Вінниця: Планер, 2005. – 366 с.

2. Коваль Т. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів у контексті парадигмального оновлення сучасної освіти / Т. В. Коваль // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 3 (57). – С. 390–398.

3. Отич О. М. Мистецтво у змісті професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання: навч.-метод. посіб. / О. М. Отич. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2005. – 200 с.

4. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

5. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навч. посіб. / О. П. Рудницька. – Тернопіль: Навч. книга – Богдан, 2005. – 360 с.


6. Троцко А. В. Музично-педагогічна підготовка учнів педагогічних училищ України (1945–1985 рр.): монографія / А. В. Троцко, Л. А. Штефан, Ю. В. Бекетова. – X: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2014. – 148 с.

7. Цуприк С. І. Основи педагогічної майстерності: методичні рекомендації для студентів за напрямом підготовки «Музичне мистецтво» / С. І. Цуприк. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. – 84 с.

8. Шикирінська О. А. Художньо-естетична освіта як невід’ємна складова фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів / О. А. Шикирінська // Теорія і методика мистецької освіти: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: зб. наук. пр.:– К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 8 (13). – С. 130–134.

9. Щолокова О. П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя: монографія / О. П. Щолокова. – К., 1996. – 172 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись