• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

КОСЯК Людмила Іванівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті висвітлено специфіку формування вокально-мовленнєвої культури студентської молоді. Визначено сутність та показники цього складного особистісного надбання, конкретизовано методи формування вокально-мовленнєвої культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі самостійної роботи над вокальним твором.

Ключові слова: вокально-мовленнєва культура, показники вокально-мовленнєвої культури, специфіка формування вокально-мовленнєвої культури, методичні шляхи формування вокально-мовленнєвої культури, процес самостійної роботи над вокальним твором.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Дерев’янко Л. А. Особливості формування вокально-мовленнєвої культури як складової педагогічної майстерності майбутнього вчителя: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Музичне мистецтво» / Л. А. Дерев’янко, Київський держ. ун-т. ім. Т. Г. Шевченка. – Київ, 1993. – 21 с.

2. Задорожна Л. Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя / Л. Задорожна // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – № 4. – С. 79–85.

3. Линклэйтер К. Освобождение голоса / Кристин Линклэйтер; [пер. с англ. О. Грищенко]. – Москва: ГИТИС, 1993. – 176 с.

4. Ткаченко Т. В. Формування вокальносценічної культури студентів мистецьких факультетів педагогічних ВУЗів: монографія / Тетяна Володимирівна Ткаченко. – Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016. – 307 с.

5. Цзяньшу Ван. Педагогічні умови формування вокально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва / Ван Цзяньшу // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Г. Шевченка. – Луганськ, 2013. – № 17 (276). – С. 130–131.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись