СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
КОСЯК Людмила Іванівна –
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування
Криворізького державного педагогічного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті висвітлено специфіку формування вокально-мовленнєвої культури студентської молоді. Визначено сутність та показники цього складного особистісного надбання, конкретизовано методи формування вокально-мовленнєвої культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі самостійної роботи над вокальним твором.
Ключові слова: вокально-мовленнєва культура, показники вокально-мовленнєвої культури, специфіка формування вокально-мовленнєвої культури, методичні шляхи формування вокально-мовленнєвої культури, процес самостійної роботи над вокальним твором.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Дерев’янко Л. А. Особливості формування вокально-мовленнєвої культури як складової педагогічної майстерності майбутнього вчителя: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Музичне мистецтво» / Л. А. Дерев’янко, Київський держ. ун-т. ім. Т. Г. Шевченка. – Київ, 1993. – 21 с.
2. Задорожна Л. Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя / Л. Задорожна // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – № 4. – С. 79–85.
3. Линклэйтер К. Освобождение голоса / Кристин Линклэйтер; [пер. с англ. О. Грищенко]. – Москва: ГИТИС, 1993. – 176 с.
4. Ткаченко Т. В. Формування вокальносценічної культури студентів мистецьких факультетів педагогічних ВУЗів: монографія / Тетяна Володимирівна Ткаченко. – Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016. – 307 с.
5. Цзяньшу Ван. Педагогічні умови формування вокально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва / Ван Цзяньшу // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Г. Шевченка. – Луганськ, 2013. – № 17 (276). – С. 130–131.