Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

СТОРІТЕЛЛІНГ: ДОСВІД В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

КУЗЬМЕНКО Юлія Василівна –

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри адміністративного права та адміністративної відповідальності

Херсонського факультету Одеського державного університету внутрішніх справ

e-mail: 1geoekonomika@gmail.соm

РІДКОУС Леся Володимирівна –

старший викладач кафедри педагогіки й освітнього менеджменту

КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

e-mail: 1geoekonomika@gmail, [email protected]

Анотація

    У цій статті поставлено смисловий акцент на важливість впровадження ідей В. О. Сухомлинського у практику сучасної школи. Розкрито шляхи використання методу навчання «сторітеллінг» в освітньому процесі на основі досвіду педагога-новатора. Подано перелік творів В. О. Сухомлинського в контексті таких видів сторітеллінгу як культурний, соціальний, дружній та особистий. Наведено приклади наслідування педагогами Херсонщини його настанов щодо навчання дітей створювати цікаві авторські твори.

Ключові слова: педагогічна спадщина, ідеї В. О. Сухомлинського, сторітеллінг, приклади, учні.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Буковська О. Сучасні методи викладання: сторітеллінг як неформальний метод навчання / Оксана Буковська // Математика в рідній школі, 2018. – № 3. – С. 43–48.

2. Воротня Н. Методичний кабінет як сервісний центр. Формування медіаінформаційної компетентності педагогів засобами інноваційних технологій / Надія Воротня // Методист, 2017. – № 3. – С. 11–26.

3. Казачінер О. С. Інноваційні педагогічні технології в сучасному навчанні іноземної мови / Олена Семенівна Казачінер // Б-ка журн. «Англійська мова та література» (Осн.). – 2016. – № 3. – 77 с.

4. Калініченко Н. А. Світлий геній Павлиша / Н. А. Калініченко. Видання третє, доповнене. – Кропівницький: ТОВ «Імекс-ЛТД», 2018. – 268 с.

5. Крутій К. Сторітелінг: мистецтво розповідати, або Як зацікавити й мотивувати дітей / К. Крутій, Л. Зданевич // Дошкільне виховання, 2017. – № 7. – С. 2–6.

6. Кузьменко Ю. В., Кохановська О. В. Василь Сухомлинський крізь тисячоліття про те як виховати Людину. Нова українська школа – діалог з
В. О. Сухомлинським: матеріали Всеукр. наук.практ. конф. (Херсон, 25 квіт. 2018 р.). – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2018. – С. 124–128.

7. Меркулова Ю. Сторітелінг – ефективний метод навчання на виховання / Юлія Меркулова // Соціальний педагог (Шк. світ), 2016. – № 12. – С. 4– 6.

8. Ніколенко О. Storytelling як освітня технологія вивчення зарубіжної літератури / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в школах України, 2018. – № 3. – С. 2–5.

9. Романюк І. Педагогічними стежками до шляху професійного успіху / Ірина Романюк, Вікторія Колчик // Вихователь-методист дошкільного закладу, 2015. – № 10. – С. 17–23.

10. Стасенко В. Г. Обговорюємо... Рекомендуємо... Тлумачимо... Нововведені терміни та поняття в оновленій програмі для початкових класів / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко, В. В. Волканова // Початкове навчання та виховання (Осн.), 2017. – № 22/24. – С. 9–26.

11. Сухомлинський В. О. Особа вчителя, педагогічний колектив і колектив вихованців / В. О. Сухомлинський. Вибр. твори в 5 т. – Т. 1. – Київ: Радянська школа, 1977. – с. 597.

12. Сухомлинський В. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський. – К.: «Акта», 2012. – 537 с. 13. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. шк., 1988. – 310 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись