ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЦИФРОВОГО МИСТЕЦТВА У ВИЩІЙ ОСВІТІ
ПРОКОПЧУК Ольга Ігорівна –
кандидат педагогічних наук,
викладач кафедри іноземних мов
та країнознавства ДВНЗ «Прикарпатський
національний університет імені В. Стефаника»
e-mail: [email protected]
Анотація
Facebook та інші засоби соціальної комунікації мають потенціал забезпечити реалізацію нових методик навчання у вищих навчальних закладах, зокрема розвиток соціальної освіти. Аналіз цих засобів у контексті змін, що відбувають протягом останніх 5 років в мережі Інтернет, допомагає встановити та кваліфікувати соціальні медіа та встановити можливість їх застосування у навчанні студентів, а також виявити можливі недоліки та причини перешкод їх адаптації в академічному просторі.
Ключові слова: університети, засоби соціальної комунікації, цифрове мистецтво, соціальні мережі, вебблог, Інтернет, комунікація, соціальне навчання, системи управління навчанням.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Ajjan, H., & Hartshorne, R. (2008). Investigating faculty decisions to adopt Web 2.0 technologies: theory and empirical tests. The Internet and Higher Education, 11(2).
2. Bennett, S., Bishop, A., Dalgarno, B., Waycott, J., & Kennedy, G. (2012). Implementing Web 2.0 technologies in higher education: a collective case study. Computers & Education, 59(2).
3. Brown, S. A. (2012). Seeing Web 2.0 in context: a study of academic perceptions. The Internet and Higher Education, 15(1).
4. Buchanan, T., Sainter, P., & Saunders, G. (2013). Factors affecting faculty use of learning technologies: implications for models of technology adoption. Journal of Computing in Higher Education, 25(1).
5. Cooke, S. (2015). Social teaching: student perspectives on the inclusion of social media in higher education. Education and Information Technologies. http:// dx.doi.org/10.1007/s10639-015-9444-y.
6. Dahlstrom, E. (2012). ECAR study of undergraduate students and information technology. Research Report. Louisville, CO: EDUCAUSE Center for Applied Research.
7. Dron, J., & Anderson, T. (2014). Teaching crowds. Learning and social media. Edmonton: AU Press, Athabasca University.
8. Ellison, N. B., & boyd, D. (2013). Sociality through social network sites. In W. H. Dutton (Ed.), The Oxford handbook of internet studies. Oxford, UK: Oxford University Press.