Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЦИФРОВОГО МИСТЕЦТВА У ВИЩІЙ ОСВІТІ

ПРОКОПЧУК Ольга Ігорівна –

кандидат педагогічних наук,

викладач кафедри іноземних мов

та країнознавства ДВНЗ «Прикарпатський

національний університет імені В. Стефаника»

e-mail: [email protected]

Анотація

    Facebook та інші засоби соціальної комунікації мають потенціал забезпечити реалізацію нових методик навчання у вищих навчальних закладах, зокрема розвиток соціальної освіти. Аналіз цих засобів у контексті змін, що відбувають протягом останніх 5 років в мережі Інтернет, допомагає встановити та кваліфікувати соціальні медіа та встановити можливість їх застосування у навчанні студентів, а також виявити можливі недоліки та причини перешкод їх адаптації в академічному просторі.

Ключові слова: університети, засоби соціальної комунікації, цифрове мистецтво, соціальні мережі, вебблог, Інтернет, комунікація, соціальне навчання, системи управління навчанням.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ajjan, H., & Hartshorne, R. (2008). Investigating faculty decisions to adopt Web 2.0 technologies: theory and empirical tests. The Internet and Higher Education, 11(2).

2. Bennett, S., Bishop, A., Dalgarno, B., Waycott, J., & Kennedy, G. (2012). Implementing Web 2.0 technologies in higher education: a collective case study. Computers & Education, 59(2).

3. Brown, S. A. (2012). Seeing Web 2.0 in context: a study of academic perceptions. The Internet and Higher Education, 15(1).

4. Buchanan, T., Sainter, P., & Saunders, G. (2013). Factors affecting faculty use of learning technologies: implications for models of technology adoption. Journal of Computing in Higher Education, 25(1).

5. Cooke, S. (2015). Social teaching: student perspectives on the inclusion of social media in higher education. Education and Information Technologies. http:// dx.doi.org/10.1007/s10639-015-9444-y.

6. Dahlstrom, E. (2012). ECAR study of undergraduate students and information technology. Research Report. Louisville, CO: EDUCAUSE Center for Applied Research.

7. Dron, J., & Anderson, T. (2014). Teaching crowds. Learning and social media. Edmonton: AU Press, Athabasca University.

8. Ellison, N. B., & boyd, D. (2013). Sociality through social network sites. In W. H. Dutton (Ed.), The Oxford handbook of internet studies. Oxford, UK: Oxford University Press.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись