СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ (5 – 8 КЛАСИ) НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
КАПІТАН Тетяна Анатоліївна –
кандидат філологічних наук,
доцент кафедри лінгводидактики та іноземних мов
Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто комунікативні, лінгвістичні та психологічні особливості навчання діалогічного мовлення учнів середньої ланки на уроках німецької мови, а також зроблено огляд найбільш ефективних методів навчання іноземного діалогічного мовлення та вправ, які дають змогу успішно формувати діалогічні вміння учнів середньої школи.
Ключові слова: мовний зразок, тренувальна вправа, ситуація, оптимізація процесу, діалогічна компетенція, комунікативність.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Вишневський О. І. Методика навчання іноземних мов: навч. посіб. – 2-ге вид., перероб. і доп. / О. І. Вишневський. – К.: Знання, 2011. – 206 с.
2. Міністерство освіти і науки України. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Німецька мова 2 – 12 класи. / Л. Біркун, Н. Бориско, Н. Басай та ін. – К.: Шкільний світ, 2001. – 36 с.
3. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Кол. автор. під кер. С. Ю. Ніколаєвої – К.: Ленвіт, 1999. – 320 с.
4. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: Підручник / Кол. автор. під кер. Л. С. Панова та ін. – К.: Академія, 2010. – 328 с.
5. Скалкин В. Л. Обучение диалогической речи / В. Л. Скалкин. – К.: Радянська школа, 1989. – 158 с.
6. Шатилов С. Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе. Учебник / С. Ф. Шатилов. – Л.: Просвещение, 1977. – 295 с.