ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ САМОПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО МОНІТОРИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ
ГИРИЛОВСЬКА Ірина Вікторівна –
кандидат педагогічних наук, докторант
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
e-mail [email protected]
Анотація
Стаття присвячена проблемі якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах будівельного профілю. В ній обґрунтовано професійно-орієнтовану самопідготовку учнів до моніторингового оцінювання як окремого етапу моніторингового дослідження; представлено зразки підготовчих комплексних завдань за професіями «маляр», «штукатур», «лицювальникплиточник».
Ключові слова: професійна підготовка; якість; моніторинг; самопідготовка; професійно-технічний навчальний заклад; робітник-будівельник.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Власенко А. М. Лицювальник–плиточник: навч. посіб. / Власенко А. М., Плохій В. С., Аніщенко В. М. – К.: Літера ЛТД, 2008. – 280 с.
2. Малярні роботи (інтегр. курс модульного навчання): підруч. для проф.-техн. навч. закладів: у 3 ч. Ч. 1 / А. С. Нікуліна, С. Г. Заславська, Н. Г. Ничкало та ін. – К.: Вікторія, 2007. – 296 с.
3. Про затвердження Державного стандарту професійно-технічної освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 17. 08. 2002 р. № 1135 [Електронний ресурс]. – [Текст]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua
4. Штукатурні роботи (інтегрований курс модульного навчання): підручн. для проф.-тех. навч. закладів: в 2 ч. / за ред. А. С. Нікуліної. – К.: Вікторія, 2004. – 400 с.