Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

БІДА Олена Анатоліївна

доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової освіти

Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

e-mail: [email protected]

 

ОРОС Ільдіко Імріївна -

доктор філософії, ректор

Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ

e-mail: [email protected]

 

BRZEZIŃSKA Renata– Doctor, Director of Pedagogical

Institute of Cuiavian University in Włocławek, Poland.

e-mail: [email protected]

Анотація

    У роботі висвітлюються педагогічні умови, що забезпечують в освітньому процесі збереження і зміцнення здоровʼя молоді. Розкриваються головні завдання організації освітнього процесу. Визначаються педагогічні основи здоровʼязбережувальної діяльності у освітньому процесі вищої школи. Розглядаються основні цільові установки та чинники програмно-методичного забезпечення здоровʼязбережувальної діяльності молоді. Зазначено, що програмно-методичне забезпечення з проблеми здоровʼязбережувальної діяльності молоді в освітньому процесі ВНЗ залежить, насамперед, від таких чинників, як: 1) матеріальне забезпечення освітнього процесу; 2) контингент, який бере участь у навчальному процесі; 3) реалізація конкретних умов програми.

    Ключові слова: молодь, здоровʼязбережувальна діяльність, молоде покоління, освіта, студент, педагогічні умови, освітній процес.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Кучай А. В. Формирование информационной компетенции – одна из ведущих задач подготовки будущего учителя / А. В. Кучай // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – Серия: «Педагогика и психология». – 2010. – № 1(1). – С. 23–25.

2. Зысманов Б. М. Формирование здорового образа жизни студенческой молодежи как доступного и эффективного средства противодействия неблагоприятным воздействиям окружающей среды / Б. М. Зысманов // Проблемы региональной экологии. – 2006. – № 4. – С. 94-98.

3. Игнатова В. В. Педагогические стратегии в контексте профессионально-культурного становления личности студента вуза / В. В. Игнатова, О. А. Шушерина // Сибирский педагогический журнал. – 2004. – № 1. – С. 105– 113.

4. Красноперова Н. А. Педагогическое обезпечение формирования здорового образа жизни / Н. А. Красноперова // Научнотеоретический журнал. – 2005. – № 6. – С. 32–38.

5. Лапшина С. В. Система організації здорового способу життя студентів гуманітарнопедагогічного інституту / С. В. Лапшина // Проблеми освіти.– 2006.– № 45.– С. 213–217.

6. Сало В. М. Роль навчальних закладів у формуванні здорового способу життя молоді / В. М. Сало // Проблеми освіти. – 2006. –№ 45. – С. 217–222.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись