МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ
ПЕТРОВА Світлана Ігорівна –
аспірантка кафедри педагогіки
Житомирського державного університету
імені Івана Франка
e-mail: [email protected]
Анотація
Уведення нових освітніх стандартів, входження України в Болонський процес стимулюють формування нових підходів і розробку принципово нових критеріїв якості освіти. У статті розглядається суть і зміст змішаного навчання, розглянуто та виділено основні переваги використання технологій змішаного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя.
Ключові слова: професійна підготовка; підготовка майбутнього вчителя; методи навчання; технології змішаного навчання; формування професійної компетентності.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Андропова Е. В. Технология смешанного обучения и ее роль в повышении качества
образования / Е. В. Андропова. – Информатика и образование, 2009. – № 8. – 114 c.
2. Гусарова Н. П. Достоинства смешанного обучения. – Режим доступа: URL:http// www.prrost.ru/ekspertiza/statvi publikacii/dostoinstva smeshannogo obucheniya
3. Мохова М. Н. Активные методы в смешанном обучении в системе дополнительного педагогического образования / М. Н. Мохова. – М.: 2005. – 155 с.
4. Armes С. The Role of the Teacher in Blended Learning: Data, Management, and Student Support. – Режим доступу: http://www.scilearn.com/blog/role-of-the-teacher-inblended-learning
5. Majumdar A. Blended Learning: Different combinations that work. – Режим доступу: http://www.gc-solutions.net/blog/blended-learningdifferent-combinations-that-work/
6. Nagel D. The Disruption of Blended Learning. – Режим доступу: https://thejournal.com/Articles/2011/07/06/TheDisruption-of-Blended-Learning.aspx