Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Участь у тренінгу «Штучний інтелект і академічна доброчесність: як не переступити межу дозволеного»

4 листопада 2025 року доценти кафедри технологічної та професійної освіти Оксана Абрамова, Ольга Пуляк та Сергій Рябець разом зі студентами спеціальності «Технології», труп ТН22б та ТО25М, долучилися до міжуніверситетського тренінгу «Штучний інтелект і академічна доброчесність: як не переступити межу дозволеного», організованого Карпатським національним університетом імені Василя Стефаника.

Відкрите заняття на кафедрі ІЦТ

31 жовтня відкрите заняття з дисципліни «Інтелектуальний аналіз даних» для студентів групи КН23Б освітньо-професійної програми «Комп’ютерні науки» провела доцент кафедри інформаційних та цифрових технологій Ірина Лупан. На занятті були присутні завідувачка кафедри інформаційних та цифрових технологій, професор Олена Трифонова, доценти кафедри Ольга Рєзіна та старший викладачі Дмитро Соменко.

Настановча конференція з виробничої практики для студентів природничих спеціальностей

3 ЛИСТОПАДА 2025 року на кафедрі природничих наук та методик викладання відбулася настановча конференція з виробничої практики для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей:

Настановча конференція з практики

Початок виробничої (педагогічної) практики студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Здобувачі ступеня бакалавра четвертого курсу денної форми навчання спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) розпочали виробничу (педагогічну) практику у закладах загальної середньої освіти та міжшкільних ресурсних центрах міста Кропивницького й області.

Відкриті заняття викладачів кафедри технологічної та професійної освіти

Відкриті заняття є важливою складовою системи підвищення професійної майстерності педагогічних працівників. Такі заняття дають можливість обмінюватися досвідом, демонструвати різні сучасні методи і прийоми організації освітнього процесу, сприяють удосконаленню методичної роботи, спонукають викладачів і студентів до творчого пошуку, практичного впровадження різних інноваційних підходів у освітній процес.