Журі обласного онлайн-конкурсу «Палітра талантів» визначила переможців на засіданні 27 травня 2024. Організатором конкурсу виступила секція технологічної та професійної освіти факультету математики, природничих наук та технологій. Учасники та учасниці змагалися у двох категоріях «Аматори та учні» й «Студенти та майстри» та номінаціях «Одяг та аксесуари», «Вироби декоративно-ужиткового мистецтва», «Дизайн декору в інтер’єрі», «Кулінарне мистецтво» тощо. На конкурс було подано близько 50 робіт учнів та студентів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної та вищої освіти Кіровоградської області.
Read more ...
Курсова робота − це самостійне навчально-наукове дослідження здобувача, яке виконується з певного курсу або з окремих його розділів.
Курсова робота є одним з основних видів самостійної роботи студентів і спрямована на закріплення, поглиблення й узагальнення знань з навчальних дисциплін професіонально-практичної підготовки, оволодіння методами наукових досліджень, формування навичок вирішення актуальних педагогічних проблем.
31 травня 2024 року завершилися комплексні біологічні практики студентів 1-2 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини).
В системі професійної підготовки вчителів біології комплексна практична підготовка має величезне значення, оскільки є необхідним етапом підготовки студентів до професійної діяльності.
28 травня на кафедрі інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти відбувався захист курсових робіт студентів групи КН21Б спеціальності 122 Комп’ютерні науки.
Шановні колеги!
Запрошуємо вас взяти участь XVІІ Міжнародній науково-практичній інтернет конференції «Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті».
Участь у конференції безкоштовна!
Основні напрямки роботи конференції:
- Зарубіжний та вітчизняний еволюційний досвід, горизонти розвитку психолого-педагогічної, математичної, природничої, цифрової та професійної освіти (Секція 1);
- Інновації в освіті: методологічні, теоретичні, практичні та методичні аспекти (Секція 2);
- Використання інформаційно-комунікаційних, цифрових, STEM технологій та засобів навчання у природничо-математичній, технологічній та професійній освіті (Секція 3);
- Формування Soft Skills навичок у конкурентоздатних фахівців: теорія і практика (Секція 4);
- Теоретико-методологічні та психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності здобувачів освіти у процесі навчання (Секція 5);
- Актуальні проблеми навчання та технологій у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), передвищої фахової, вищої освіти (Секція 6);
- Особливості еволюції й становлення, проблеми використання автоматизованих систем та штучного інтелекту в освітньому процесі (Секція 7).