Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Співпраця з Кам’янець-Подільським національним університетом імені Івана Огієнка та виступ на Всеукраїнській науково-практичній конференції

26 березня 2025 року студентки спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) взяли участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Інновації в освіті: закономірності, тренди, потреби» у Кам’янець-Подільському. Організатором виступив Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

Підсумкова конференція з педпрактики студентів освітньої програми Професійна освіта (Цифрові технології)

Наприкінці березня 2025 року відбулася підсумкова конференція з виробничої (педагогічної) практики першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Професійна освіта (Цифрові технології).

Кафедра математики та цифрових технологій організувала бесіду із старшокласниками на тему «Правильний вибір професії – крок до успіху»

Обираючи професію, людина старається зважити усі «за» і «проти» того чи іншого заняття, що приваблює, «приміряти його на себе». Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться подальше життя молоді та як вона в ньому буде себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності.

Завітали до одного з найстаріших закладів освіти міста – Ліцею «Лінгвістичний»

25 березня 2025 року співробітники кафедри природничих наук і методик їхнього навчання завітали до одного з найстаріших закладів освіти у м. Кропивницький – КЗ Ліцею «Лінгвістичний» Кропивницької міської ради.

Підбили підсумки педагогічної практики студентів спеціальності Середня освіта (Математика)

У групах МІ21Б, МФ21Б та МІ21Б-З відбулася звітна конференція студентів, які проходили педагогічну практику в школах. Конференція розпочалася з виступу доцента кафедри математики та цифрових технологій Ключник Інни Геннадіївни, яка наголосила на важливості педагогічної практики для формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики, інформатики та фізики.