istfak_logo

Факультет історії, бізнес-освіти та права

Науково-дослідна лабораторія теорії та методики навчання історії, правознавства та інших суспільствознавчих дисциплін ЦДПУ працює

Науково-дослідна лабораторія теорії та методики навчання історії, правознавства та інших суспільствознавчих дисциплін ЦДПУ працює

Наш університет виступив співорганізатором Х міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін», яка відбулася 16-17 листопада на базі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.

На пленарному засіданні виступили С.В. Бережна (д.філософ.н., професор, проректор з навчально-виховної роботи ХНПУ імені Г.С. Сковороди), Л.Т. Рябовол (д.пед.н., професор, науковий керівник науково-дослідної лабораторії теорії та методики навчання історії, правознавства та інших суспільствознавчих дисциплін ЦДПУ ім. В. Винниченка), Н.І. Харківська (головний редактор журналу «Історія та правознавство») та ін.

У рамках роботи конференції відбулася презентація книги – «Holodomorin Ukraine: the genocidal famine 1932-1933: learning material for teachers and students», автором якої є В.І. Курилів (директор Центру з вивчення голодомору Канадського інституту українських студій при Альбертському університеті (Едмонтон), директор освітнього напряму Науково-освітнього консорціуму вивчення Голодомору (HREC) при Канадському інституті українських студій (КІУС)). В основу освітнього ресурсу для вивчення теми «Голодомор» покладено мультидисциплінарний підхід: Голодомор розглядається як геноцид українського народу з позицій історії, права, релігієзнавства, літературно-візуального мистецтва.

У роботі конференції заочно взяли участь і гідно представили наш університет І.А. Вівсяна (к.іст.н., доцент), В.І. Владимирова (к.пед.наук, доцент), С.Д. Чернік (к.іст.н., доцент), а також студенти факультету історії та права – Д.О. Бєлов, М.В. Бодюл, А.В. Боса, А.О. Міхневич, В.В. Сідоров, І.С. Тебякін, А.В. Човник, О.Г. Юрченко.

Під час конференції розглянули питання використання інноваційних (інтерактивних, проектних, інформаційно-комунікативних) методик і технологій навчання суспільствознавчих дисциплін у закладах загальної середньої та вищої освіти, окремі аспекти змісту та інші актуальні проблеми суспільствознавчої освіти. Обговорення відбувалося у світлі положень Концепції «Нова українська школа» як основи системної реформи загальної середньої освіти на основі компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів до навчання.

Матеріал підготувала Л.Т. Рябовол, доктор педагогічних наук, професор,

науковий керівник науково-дослідної лабораторії теорії та методики навчання історії, правознавства та інших суспільствознавчих дисциплін