Які форми і методи навчання використовувати під час педагогічної практики? або … Як майбутні вчителі історії та права традиційний урок судили
12 грудня на факультеті історії та права відбувся незвичний захід. Студенти групи ІП16Б провели своєрідне судове засідання, підсудним на якому став традиційний урок.
Представляючи інтереси «потерпілого» – учня 9 класу, прокурори звинуватили традиційні форми і методи навчання у тому, що вони не сприяють розвитку школярів, не стимулюють їх пізнавальний інтерес, не заохочують до пізнавальної діяльності. Експерти навели статистичні дані на підтвердження дієвості інтерактивних та проблемно-пошукових методів навчання. Адвокат обвинуваченого, тобто традиційного уроку, вказав, що життєздатність останнього підтверджена віками застосування у школі, а потенціал – невичерпний.
У судових дебатах сторони дійшли згоди у тому, що умовою ефективності навчання наразі є доцільне й професійне поєднання вчителем традиційних та інноваційних форм, методів, технологій, що й було закріплене у рішенні суду.
Матеріал підготувала науковий керівник навчально-наукової лабораторії
суспільствознавчої освіти – доктор педагогічних наук, професор Л. Т. Рябовол
- Інформацію надано факультетом історії, бізнес-освіти та права