Відповідно до задач проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» (скорочена назва «SubGend») за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне виконавцями проєкту – Катериною Акбаш, Наталею Пасічник та Ренатом Ріжняком – організоване видання «Методичних рекомендацій до проведення літньої школи «Тренінг з гендерної рівності» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка».
Read more ...
Відповідно до задач проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» (скорочена назва «SubGend») за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне виконавці проєкту – Катерина Акбаш, Наталя Пасічник та Ренат Ріжняк – організували в межах діяльності Міждисциплінарного наукового центру прикладних досліджень круглий стіл з викладачами Криворізького державного педагогічного університету на тему «Проєкт «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» – перші результати виконання».
Відповідно до задач проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» (скорочена назва «SubGend») за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне виконавці проєкту – Катерина Акбаш, Наталя Пасічник та Ренат Ріжняк – організували проведення круглого столу з гендерної проблематики з учнями, що брали участь в обласному конкурсі. Окремо був проведений також рекламний захід з вчителями та наставниками учнів.
Відповідно до задач проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» (скорочена назва «SubGend») за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне виконавці проєкту – Катерина Акбаш, Наталя Пасічник та Ренат Ріжняк – розробили літературний письмовий твір наукового характеру Методологія проведення тренінгу з гендерної рівності в умовах літньої школи» та нещодавно отримали Свідоцтво про реєстрацію авторського права на нього.
Відповідно до задач проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» (скорочена назва «SubGend») за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне виконавцями проєкту – Катериною Акбаш, Наталею Пасічник та Ренатом Ріжняком – була підготовлена стаття «Формування ядра індексу Гірша педагогічних університетів України: гендерні особливості». Стаття недавно була опублікована в 2-му номері журналу «Статистика України» за 2023 рік.