Психологічна служба Комунального закладу «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького» у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Положенням про психологічну службу в системі освіти України", "Положенням про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освітиту", іншими нормативно-правовими актами, наказами органів управління освітою всіх рівнів, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом, Правилами внутрішнього розпорядку навчально-виховного закладу.
Психологічна служба співпрацює з органами охорони здоров'я, праці та соціального захисту населення, сім'ї, молоді та спорту, внутрішніх справ, іншими органами виконавчої влади, а також громадськими організаціями.
Мета психологічної служби КЗ «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького»:
-
формування та розвиток індивідуальних особливостей кожної дитини, допомога їй у виробленні свідомого ставлення до майбутнього життя;
-
оптимізація, адаптація, навчання, виховання та розвиток кожної дитини виходячи з її індивідуальності;
-
оптимізація взаємодії між різними суб’єктами навчально-виховного процесу.
Основні завдання практичного психолога щодо роботи з учнями:
-
забезпечення якісного психологічного супроводу навчання та виховання дітей;
-
психологічне забезпечення адаптації в освітньому середовищі дітей;
-
вияв та розвиток здібностей і обдарувань дітей за допомогою апробованих методик та побудова обґрунтованих методів профільного навчання і особистісно-орієнтованого вибору професії;
-
робота з обдарованою молоддю з ціллю її інтелектуального, морального та творчого розвитку;
-
вивчення психофізіологічних особливостей учнів, психологічного клімату у класних групах та педколективі;
-
психологічне забезпечення профільного навчання та робота по підготовці старшокласників до вибору професії;
-
консультування учителів, батьків з проблем розвитку, виховання та навчання дітей;
-
допомога в організації індивідуального підходу в навчально-виховному процесі учнів, визначення індивідуального стилю пізнання учнів;
-
соціально-психологічна профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, превентивна освіта, профілактика девіантної та ризикової поведінки підлітків;
-
надання психологічної допомоги педколективу в організації навчально-виховного процесу.
Основні завдання практичного психолога у співпраці з батьками:
-
пропаганда психологічних знань, розширення та поглиблення уявлень батьків про закономірності психічного розвитку дитини, про особливості соціальної ситуації розвитку у кожному віковому періоді;
-
руйнування хибних і формування правильних установок батьків щодо прийомів виховання дітей у сім'ї;
-
індивідуальні консультації на запит батьків;
-
психологічне консультування у випадках, коли проблеми психічного розвитку дитини зумовлені наявністю проблем у самих батьків.
Основні завдання практичного психолога у співробітництві з педагогічним коллективом:
-
встановлення довірливо-доброзичливих стосунків з усіма членами педагогічного коллективу;
-
роз'яснення функцій, завдань, змісту та особливостей роботи практичного психолога;
-
з'ясування шляхів взаємодії психолога та педагога;
-
надання практичної допомогу вчителям у створенні розвивального середовища та сприятливого психологічного клімату в класах;
-
допомога у користуванні методами психолого-педагогічного спостереження для діагностики міжособистісних стосунків, рівня інтелектуального розвитку, наявності проблем особистісного розвитку школярів;
-
сприяння організації диференційованого навчання та індивідуального підходу в навчанні та вихованні учнів;
-
пропаганда психологічних знань, надання інформацію про нові дослідження у галузі вікової та педагогічної психології;
-
вивчення запитів вчителів усіх класів;
-
забезпечення індивідуальних консультацій та психологічне консультування щодо особистих проблем на запит педагогів;
-
проведення індивідуальних консультацій та психологічне консультування на запит педагогів щодо проблем учнів;
-
участь у підготовці психолого-педагогічних консиліумів.
Напрями діяльності працівників психологічної служби закладу освіти:
-
діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації;
-
вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
-
профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
-
корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
-
навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
-
консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
-
зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
-
просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Діяльність служби забезпечується практичними психологами: | ||
Гуровою Оксаною Миколаївною | Калашниковою Людмилою Володимирівною |
Графік роботи психологічної служби
Дні тижня |
Інтервал робочого часу |
|
з_____год. |
по_______год. |
|
Понеділок |
11.00 |
15.00 |
Вівторок |
11.00 |
15.00 |
Середа |
10.00 |
14.00 |
Четвер |
11.00 |
15.00 |
П’ятниця |
10.00 |
14.00 |
КОНФІДЕНЦІЙНІТЬ ТА ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ГАРАНТУЄМО
Телефон: +380504576875