Шановні колеги! Кафедра методик дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка запрошує вас узяти участь у науково-практичній інтернет-конференції«Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти», що відбудеться 25 січня 2018 року.
Тематика конференції зумовлює коло спеціальних питань із різних галузей педагогіки дошкільного виховання та методики викладання дисциплін у початковій школі, що пропонується розглянути на секційних засіданнях. Графік роботи конференції:
Пленарне засідання
Секція «Питання гуманітарної підготовки вчителя початкової школи»
Секція «Проблеми викладання дисциплін природничо-математичного циклу»
Заключне пленарне засідання.
Програма науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти»
Пленарне засідання
1. Підготовка вчителя початкової школи у системі вищої освіти: сучасні тенденції
Бахмат Н. В. – доктор педагогічних наук, професор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка)
2. Імідж як модне слово і ознака сучасного студента
Довга Т. Я. – кандидат педагогічних наук, професор (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
3. Дегуманізація сучасної освіти і проблема мовної підготовки вчителя початкових класів
Іліаді О. І. – доктор філологічних наук, професор (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
4. Викладання української мови як іноземної для тюркомовних студентів: проблеми початкового курсу
Стецюк Р. І. – кандидат філологічних наук, доцент (Донецький національний медичний університет)
Секція «Питання гуманітарної підготовки вчителя початкової школи»
1. Формування діалогічного мовлення школярів засобами інтерактивних технологій
Горська О. О. – кандидат педагогічних наук, доцент (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
2. Використання групових форм роботи з російської мови у початковій школі
Єлдінова С. М. – кандидат філологічних наук, доцент (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
3. Технологія формування культури і технологія розвитку вербального мовлення першокласників
Федотова С. О. – кандидат філологічних наук, доцент (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка), Олійник С. П. – кандидат педагогічних наук, доцент (Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка)
4. Сучасні прийоми звуко-буквеного аналізу в процесі навчання грамоти молодших школярів
Кіндей Л. Г. – кандидат філологічних наук, доцент (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
5. Технології формування орфографічних навичок в учнів початкових класів
Жигора І. В. – кандидат філологічних наук, доцент (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
Секція «Проблеми викладання дисциплін природничо-математичного циклу»
1. Вплив роботи з різними матеріалами на уроках трудового навчання на розвиток особистості учнів початкової школи
Котелянець Н. В. – доктор педагогічних наук, доцент, Котелянець Ю. С. – кандидат педагогічних наук, старший викладач (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
2. Освітні можливості LEGO* як засіб логічного та математичного розвитку дошкільника
Нікітіна О. О. – кандидат педагогічних наук, старший викладач (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
3. Педагогічні технології та інновації на уроках математики в початковій школі
Демченко Ю. М. – кандидат педагогічних наук, старший викладач (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
4. Розвиток мовленнєвої творчості дошкільника засобами казки
Котелянець Ю. С. – кандидат педагогічних наук, старший викладач (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
5. Формування в майбутніх учителів трудового навчання готовності до професійної орієнтації учнів початкової школи
Завітренко Д. Г. – кандидат педагогічних наук, старший викладач (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)
Заключне пленарне засідання
1. Компетентнісний підхід як провідний засіб реформування змісту технологічної освіти у початковій школі
Терещук А. І. – доктор педагогічних наук, професор (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини)
2. Сучасні технології навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку
Нікітіна О. О. – кандидат педагогічних наук, старший викладач (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка)