• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПРОБЛЕМИ «КЛІПОВОГО» МИСЛЕННЯ КУРСАНТІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ КРЕОЛІЗОВАНИХ ТЕКСТІВ У НАЧАННІ ЇХ ФІЗИКИ

УДК 371.385:53

О.П.Паніна

Державний вищий навчальний заклад «Херсонське морехідне училище рибної промисловості»

Анотація. Стаття присвячена проблемі «кліпового» мислення в рамках сучасної «кліпової» культури, яка виникла внаслідок тотальної інформатизації суспільства, як результат бурхливого розвитку інформаційно-комунікативних технологій. Аналізуються роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників та науковців про специфічні особливості сприйняття інформації індивідами з «кліповим» мисленням, а також причини виникнення і поширення цього явища. Зясовуються позитивні та негативні прояви net-мислення, вікові особливості носіїв «кліпової» культури. Також у статті обговорюються проблеми викладання навчального матеріалу в навчальних закладах, де поколінню «цифрових аборигенів» надається навчальний матеріал у вигляді лінійного тексту, що призводить до неефективного засвоєння отриманої інформації. Пропонується методика надання навчального матеріалу у вигляді креолізованого тексту як засобу донесення лінійної інформації до індивіда з «кліповим» типом мислення.

Ключові слова: «кліпова» культура, net-мислення, інформаційно-комунікативні технології, інформаційний потік, лінійний текст, креолізований текст.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Вергун Ігор 13.10.2017, 16:05
Погоджуюсь з автором :проблема «кліпового» мислення нині дуже актуальна,і потребує реформування методології навчання.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись