Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Галушко Любов Ярославівна

доктор філософії PhD, кандидат психологічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри

Освіта:
Полтавський державний педагогічний інститут імені В. Г. Короленка, 1998 р. Спеціальність: «Початкове навчання, музичне виховання». Кваліфікація: вчитель початкових класів і музики

Напрями наукової та професійної діяльності: професійна підготовка майбутнього психолога в руслі психодинамічної парадигми, пізнання глибинно-психологічних проблем психіки, мотиваційно-глибинне пізнання у фаховій підготовці майбутнього психолога, мотиваційно-смислові аспекти та специфіка використання візуалізованої репрезентації суб’єкта у глибинному пізнанні психіки, застосування комплексу тематичних психомалюнків із репродукціями художніх полотен, використання архетипу «тіста» та опредметнених моделей у психокорекційній практиці, особливості процесуальної діагностики в єдності із психокорекцією, діалог у психокорекційній практиці.

 

Тема кандидатської дисертації: «Психологічна корекція агресивної поведінки у ранній юності засобами мистецтва», ( 2010 р.)

Транслітерація імені: Halushko Lyubov Yaroslavivna

ORCID iD: 0000-0001-6323-5307

Профілі: ScopusWeb of ScienceGoogleScholar

Відзнаки: Почесна Грамота Ректорату КДПУ імені Володимира Винниченка (2009 р.), Грамота Ректорату КДПУ імені Володимира Винниченка (2010 р.), Грамота науковому керівнику за підготовку студентки для участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у галузі «Педагогічна та вікова психологія» (21-22 березня 2013 року у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»), Подяка за якісне керівництво студентською науковою роботою та формування  наукового потенціалу сучасної молоді у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Теоретична та практична психологія» (2013 р.), Подяка за проведення семінару-практикуму «Співпраця у сім’ї через любов» листопад 2019 року, м. Кропивницький.; Подяка за проведення семінару-практикуму «Що формують батьки у дитини сьогодні?» грудень 2019 року, м. Кропивницький. Почесна Грамота Ректорату ЦДПУ імені Володимира Винниченка (2021 р.)

Дисципліни, які викладає: «Активне соціально-психологічне пізнання», «Арттерапія», «Глибинна психокорекція деструкцій», «Експериментальна психологія», «Основи психологічних досліджень», «Проективні методи в психології», «Психологічна безпека особистості», «Кризовий менеджмент в організаціях», «Практикум із групової психокорекції», «Сучасні теорії глибинної психології», «Психологічна безпека в педагогічній діяльності», «Психологія ефективної комунікації», «Технологія соціально-психологічного тренінгу», «Сучасні теорії психології особистості»

Основні публікації

Монографії:

  1. Галушко Л. Я.ПСИХОДИНАМІЧНА ТЕОРІЯ У СУЧАСНІЙ ВІТЧИЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГІЇ: МЕТОД АСПП. Теоретико-методологічні засади української психології: колективна монографія /за ред Є. В.Г ейко.Кропивницький: ПП Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2018. 28 – 65 с.
  2. Наукова школа академіка НАПН України Тамари Яценко: колективна монографія / за заг. ред. акад. Т. С. Яценко. Дніпро : Інновація, 2019.: Галушко Л. Я., Манжара С. О., Некрут Т. В., Соболєва О. М. Внесок психодинамічної парадигми у психологічну науку – С. 67-71.; Біла О. А., Галушко Л. Я., Манжара С. О., Педченко О. В. Розвиток психодинамічної теорії в єдності з діагностико-корекційною практикою. С. 159 – 168.; Виявлення фіксацій у мотиваційно-глибинному пізнанні психіки суб’єкта у процесі АСПП. С. 208 – 221.https://yacenkots.com.ua/wp-content/uploads/2020/04/Monograf%D1%96ya-06_05.pdf
  3. Galushko L. Yatsenko T. PSYCHODYNAMIC THEORY: DYNAMICS OF DEVELOPMENT AND DIAGNOSTIC-CORRECTIVE PRACTICE // Еvropean vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences : thee xperience of Ukrain and the Republic of Poland : Colective monograph Volumе 2. Sandomierz : “Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018. Р. 431 – 450. Rekommended for publication by the Academic Council of Humanities and Natural Seiences University in Sandomitrz
  4. Галушко Л., Поляничко Е. Тату «Эдип» и его психоанализ. Методология глубинного познания: пралогическое и логическое мышление / Т. С. Яценко. Днепр: Инновация, 2021. С. 295 – 308.
  5. Галушко Л. Я. Проблеми глибинного пізнання психіки. Архаїчний спадок психіки: психоаналіз феноменології проблеми. Т. С. Яценко [колективна монографія]. – Дніпро: Інновація, 2019. – 283 с. (Рекомендовано до друку рішенням вченої ради Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького (протокол № 2 від 31.10. 2019 року))
  6. Tamara Yatsenko, Liubov Halushko, Oleksandra Pedchenko. BASIC PROVISIONS OF ENHANCED COGNITION OF PSYCHOLOGY. SOCIAL AND EDUCATIONAL SERVICES FOR CHILDREN WITH DISABILITIES: HISTORY, THEORY AND PRACTICE. joint monograph Poland. P. 89-127. https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/14166/1/PSYCHOLOGICAL_SERVICE_OF_THE_EDUCATIONAL.pdf
  7. Yatsenko Tamara, Galushko THE LAWS OF THE PSYCHE IN THEIR UNIVERSAL FUNCTIONALITY: PROFESSIONAL TRAINING OF A PRACTICAL PSYCHOLOGIST: joint monograph Dallas, USA« Primediae Launch LLC 2021: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/monographs/article/view/12861

Посібники:

  1. Яценко Т, Бондар В., Галушко Л., Камінська А., Педченко О. Психоаналіз репродукцій художніх творів у підготовці психологів: Навчальний посібник. Дніпро-Київ : Інновація, 2018. 300 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, у тому числі Scopus або WebofScienceCoreCollection:

  1. Tetiana M. Dziuba, Liudmyla M. Karamushka, Lyubov J. Halushko, Iryna M. Zvyagolskaya, Taras V. Karamushka, AliHamaidia, Tetiana M. Vakulich MENTAL HEALTH OF TEACHERS IN UKRAINIAN EDUCATIONAL ORGANIZATIONSVOLUME LXXIV, WiadomościLekarskieOfficialjournalofthePolishMedicalAssociation ISSUE 11 PART 1, NOVEMBER 2021, C.2779-2784 https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2021/WLek202111117.pdf
  2. YatsenkoTamara, HalushkoLyubov, IvashkevychErnest&KulakovaLarysa. DialogueinIn-Depth Cognition of the Subject’s Psyche: Functioning of Pragmatic Referent Statements Psycholinguistics (2022). HryhoriiSkovoroda University in Pereiaslav. 31(1). С.187-232 https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1256/351

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Яценко Т. С., Галушко Л. Я, Степашко В. О. Опредметнені засоби репрезентації психіки суб’єкта – передумова глибинного пізнання. Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. №2. С. 47–56. (фаховий, IndexCopernicus ).
  2. Яценко Т. С., Галушко Л. Я., Степашко В. О. ДІАЛОГ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ПСИХОАНАЛІЗУ З ВИКОРИСТАННЯМ РЕПРОДУКЦІЙ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. Випуск 55. Ред кол.: В.І. Шахов (голова) та ін. Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2018. 203 – 210 с.
  3. Галушко Л. Я. Сутність філософсько-психологічного аналізу глибинного пізнання суб’єкта.Теорія і практика сучасної психології. Збірник наукових праць Класичного приватного університету: Психологічні науки, Випуск 2. 2018. С. 12 – 17. (фаховий, Index Copernicus ).
  4. Галушко Л. Я. МОТИВАЦІЙНО-ГЛИБИННІ ПЕРЕДУМОВИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Випуск. 7 (52). С. 166–172.
  5. Галушко Л. Я., Манжара С. О., Біла О. А. Розвиток психодинамічної теорії в діагностико-корекційній практиці.Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. 6 (42). С. 146–158.
  6. Галушко Л. Я. СПЕЦИФІКА ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА У МОТИВАЦІЙНО-ГЛИБИННОМУ ПІЗНАННІ. Теоретичні і прикладні проблеми психології:Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – №1(48). -2019. С.46 – 55.
  7. Яценко Т. С., Галушко Л. Я., Манжара С. О. Методологія глибинного пізнання психіки в її пралогічній сутності. Проблеми сучасної психології № 2 (18), 2020. С. 69-84.
  8. Яценко Т. С., Галушко Л. Я., Євтушенко І. В., Манжара С. О. Пралогічність мислення психолога в контексті глибинно-корекційного пізнання. Психологія і суспільство. 2020. №4. С. 54–69 http://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/1118
  9. Яценко Т. С., Галушко Л. Я., Ткаченко К. В. Актуалізація пралогічного та логічного мислення в глибинному пізнанні психіки // Науковий журнал «Габітус». 2021. № 31.С. 188–196. (DOI https://doi.org/10.32843/2663-5208.2021.31.32)
  10. Яценко Т. С., Галушко Л. Я., Ткаченко К. В. Актуалізація пралогічного та логічного мислення в глибинному пізнанні психіки // Науковий журнал «Габітус». 2021. № 31. С. 188– http://habitus.od.ua/journals/2021/31-2021/32.pdf
  11. Мельничук І. Я., Галушко Л. Я., Близнюкова О. М. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК ЗАСОБАМИ ПОЗИТИВНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 4(9) 2022. С.421–436.
  12. Яценко Т. С., Митник О. Я., Галушко Л. Я., Ткаченко К. В., Бульченко Д. В. Особливості пізнання пралогічного мислення у процесі психоаналізу візуалізованих презентантів психіки суб’єкта. Психологія і суспільство. №2. С. 113–134. DOI: https://doi.org/10.35774/pis2022.02.113
  13. Яценко Т. С., Галушко Л. Я., Євтушенко І. В., Сергата І. О., Ткаченко К. В. Теоретико-практичні проблеми глибинного пізнання психіки суб’єкта в її пралогічно-візуалізованих виявах. Технологія розвитку інтелекту. Том 6, №2 (32) (2022). DOI: http://doi.org/10.31108/3.2022.6.2.5
  14. Яценко Т.С., Галушко Л.Я., Євтушенко І.В. Методологія ведення діалогу у глибинному пізнанні психіки. Науковий журнал «Габітус». № 42. С. 232–244. (0, 2). http://habitus.od.ua/journals/2022/42-2022/40.pdf
  15. Близнюкова О. М., Галушко Л.Я ., Мельничук І. Я. Прийняття управлінських рішень як процес: можливості застосування фасилітації. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія «Психологія». Видавничий дім «Гельветика». 2022. Випуск 2. С. 100 – 104.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись