Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Горська Галина Олександрівна

кандидат психологічних наук, доцент

Тема дисертації: «Психологічні умови становлення молодшого школяра як суб’єкта морального розвитку», захищена у 1991 р. у вченій раді НДІ психології АПН України.

ORCID iD: 0009-0009-3581-7735

Профілі: Google ScholarWeb of Science

Загальний стаж роботи 34 роки.

З 1984 по 1986 рр. працювала вчителем початкових класів; з 1986 по 1996 рр. – викладачем кафедри психології Кіровоградського державного педагогічного інституту; з 1996 по 2002 pp. – доцентом у Соціально-педагогічному інституті «Педагогічна Академія» та Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Досвід організаторської роботи:

  • 1994-1996 – заступник декана педагогічного факультету Kipoвoградського державного педагогічного інституту;

  • 1996-2001 – декан психолого-педагогічного факультету Соціально-педагогічного інституту «Педагогічна Академія»;

  • 2001-2002 – завідувач кафедри психології Соціально-педагогічного інституту «Педагогічна Академія»;

  • 2002-2010 – завідувач кафедри практичної психології психолого-педагогічного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка;

  • 2014-2018 – завідувач кафедри практичної психології факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Учасник проекту Міжнародного Фонду «Відродження» «Критичне мислення в системі формування цінностей освіти громадянського суспільства»; Програми Міністерства освіти і науки України/ ПРООН / ЮНЕЙДС «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»; постійний член журі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу учнів-членів МАН України; голова журі ІІ етапу обласного конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі».

Нагороджена почесною грамотою Міністерства освіти і науки (2006 р.); грамотою Кіровоградської обласної ради (2009 р.); знаком «Відмінник освіти України» (2011 р.); почесною грамотою управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2012 р.); грамотою Кіровоградської обласної державної адміністрації та обласної ради (2012 р., 2015 р.); подякою Кіровоградської обласної ради (2019 р.)

Викладає навчальні дисципліни: «Психодіагностика», «Когнітивна психологія та психометрія», «Психологія дитячої творчості».

Сфера наукових інтересів: психологічні механізми формування особистості, психологічне забезпечення підготовки спеціалістів.

Публікації

Публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

  1. Гуманістичний потенціал вищої педагогічної освіти // Science and Education: materials of the IV international research and practice conference. – Munich. – Germany, 2013. – P.121-125

  2. Психолого-педагогічні засади формування діалогічної компетенції дошкільників // Психологія діалогу і світ людини: Збірник наукових праць. – Том 4. – Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2014 – С.49-58

  3. Групова дискусія як форма діалогу // Психологія діалогу і світ людини: збірник наукових праць. – Том 5. – Кіровоград: Ф.О-П Александрова М.В., 2015. – С.54-66.

  4. Развитие творчества студентов в групповом взаимодействии // Психология диалога и мир человека: Сборник научн. трудов. – Уфа: Башкирский гос. педагогич. университет им. М.Акмуллы, 2015. – С.170-176

  5. Стильовий підхід у педагогічній взаємодії зі студентами // Психологія діалогу і світ людини: збірник наукових праць. – Том 6. – Кіровоград: ФО-П Александрова М., 2016. – С.252 – 264

  6. Наукова спадщина Г.С.Костюка як теоретична основа практичної психології // Педагогічний вісник: Науково-методичний щоквартальний журнал КОІППО імені В. Сухомлинського. – 2017. – № 1-2 (41-42). – С.89 - 93

  7. Інноваційні технології викладання психології у вищій школі // Economy and Education: moderntendencies. Volume of Scientific Papers. – Polska. – Opole. – 2017. – P.122-128

  8. Psychological conditions of preschoolers’ creative potential realization // Study issues of primary and pre-school education / resp. ed. A.I.Iliadi. – Kharkiv: Machulin, 2018. – №2. – P. 66-81

  9. Образ викладача як об’єкт професійної ідентифікації студента // Теоретичні і прикладні проблеми психології: Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Сєвєродонецьк. – 2019. - №1 (48). – С. 77 – 86

  10. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки // Рідна школа. – 2019. – №2. – С.56 – 61

  11. Г.С.Костюк про психологічні аспекти мовленнєвого розвитку в дитинстві // «Наукова спадщина Г.С.Костюка як основа розвитку вітчизняної психолого-педагогічної науки»: Збірник матеріалів обласного науково-практичного інтернет-семінару. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2020. – С.38-44

Монографії:

  1. Stages of Education: Structure and Content / resp. ed. A.Iliadi. – колективна монографія – Kharkiv: Machulin, 2019. – 196 р. / власні Р. 57 – 69 (співавтор)

Навчально-методичні посібники для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання:

  1. Виробнича практика «Діагностична»: Для студентів V курсу факультету педагогіки та психології: Програма та методичні рекомендації. – Кіровоград: ПП «Авангард», 2015. – 36 с.

  2. Діагностико-психокорекційна практика: методичні рекомендації для студентів спеціальності 053 Психологія. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – 36с.

  3. Програма державної атестації з психології та методики викладання психології: для студентів спеціальності 8.030103 Практична психологія. – Кропивницький РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – 20 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись