Ковальчук Валентина Борисівна
Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземної філології
Заклад, у якому здобуто вищу освіту; рік випуску:
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1987.
Тема дисертації та рік захисту:
Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх фахівців економічного профілю у вищих навчальних закладах, 2007 рік.
Посади за роки роботи в КДПУ ім. В.Винниченка: старший викладач кафедри іноземної філології
Коло наукових інтересів: індивідуальний підхід у навчанні іноземної мови
Дисципліни, які викладає: англійська, французька мова
Стажування: з 14.01.2013 по 29.01. 2013р.р. Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету України .
Тема стажування: « Віртуальне навчальне середовище Moodle для створення електронного курсу практикуму з іноземної мови».
Посібники та наукові публікації за останні роки:
1. Теоретичні основи підготовки фахівців-економістів в вищий школі, Наукові записки. – Випуск 63. – Серія: Педагогічні науки – Кіровоград РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – 240 с.
2. Експериментальне дослідження формування професійного інтелекту у майбутніх фахівців, Військова освіта: Збірник наукових праць. – К., 2005. – 244 с.
3. Генеза проблеми інтелекту у філософській, психологічній і педагогічній науках, Військова освіта: Збірник наукових праць. – К., 2005. – 208 с.
4. Формування професійного мислення у студентів, Теорія і практика управління соціальними системами // Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2006, №1. – 122 с.
5. Українська мова – важливий засіб формування професійного інтелекту в майбутніх фахівців економічного профілю, Збірник наукових праць Науково-дослідницького інституту українознавства. – К.: Поліграфічний центр "Фоліант", 2006. – Т. IX. – 450 с.
6 Формування професійного мислення в майбутніх учителів іноземної мови , Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія – Випуск 4(146).Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2009. – 318 с, 4 с.
7. Гра як важливий засіб професійного становлення майбутніх учителів іноземної мови, Наукові записки. – Випуск 82. – Серія: Педагогічні науки – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – 328 с., 4 с.
8. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови, Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя /Психолого-педагогічні науки –№3, 2009. – Ніжин – 2009, 6.с.
9. Лабенко О.В., Кіян Л.Ф.. Капітан Т.А.. Ковальчук В.Б. Програма з іноземної мови за фаховим спрямуванням для педагогічних університетів, Редакційно-видавничий відділ Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка – 35 с. – Кіровоград- 2010, 0, 6 д.а.
2. Експериментальне дослідження формування професійного інтелекту у майбутніх фахівців, Військова освіта: Збірник наукових праць. – К., 2005. – 244 с.
3. Генеза проблеми інтелекту у філософській, психологічній і педагогічній науках, Військова освіта: Збірник наукових праць. – К., 2005. – 208 с.
4. Формування професійного мислення у студентів, Теорія і практика управління соціальними системами // Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2006, №1. – 122 с.
5. Українська мова – важливий засіб формування професійного інтелекту в майбутніх фахівців економічного профілю, Збірник наукових праць Науково-дослідницького інституту українознавства. – К.: Поліграфічний центр "Фоліант", 2006. – Т. IX. – 450 с.
6 Формування професійного мислення в майбутніх учителів іноземної мови , Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія – Випуск 4(146).Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2009. – 318 с, 4 с.
7. Гра як важливий засіб професійного становлення майбутніх учителів іноземної мови, Наукові записки. – Випуск 82. – Серія: Педагогічні науки – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – 328 с., 4 с.
8. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови, Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя /Психолого-педагогічні науки –№3, 2009. – Ніжин – 2009, 6.с.
9. Лабенко О.В., Кіян Л.Ф.. Капітан Т.А.. Ковальчук В.Б. Програма з іноземної мови за фаховим спрямуванням для педагогічних університетів, Редакційно-видавничий відділ Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка – 35 с. – Кіровоград- 2010, 0, 6 д.а.
10. Ритм як просодичний базис мови (на прикладі французької мови) Наукові записки. – Випуск 96 (2). – Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2011. – 571 с. - 3 с.
11. Використання віртуального навчального середовища MOODLE для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням Наукові записки. – Випуск 104(2). – Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2012. – 511 с.. 8 с.
12. Методичні рекомендаціїї щодо підготовки й проведення відкритих занять з іноземної мови за фаховим спрямуванням Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 27 с. Лабенко О.В., Капітан Т.А. 0,41
13. Навчально-методичний посібник "Le français des affaires: correspondance commerciale (la pratique de l’expression écrite)" Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 52 с. 1,5
Участь у науково-практичних конференціях
14. Оптимізація процесу формування професійного мислення у вищій школі Всеукраїнська науково-практична конференція "Сучасні тенденції та перспективи розвитку освіти і науки у вищих навчальних закладах України" – Хмельницький, 2006 - 2с.
15. Педагогічні умови формування професійного мислення у майбутніх спеціалістів Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація освіти: пошуки, проблеми, перспективи" – Київ – Переясляв- Хмельницький, 2006 - 2с.
16. Роль вимови у вивченні іноземної мови Всеукраїнський науково-практичний семінар "Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти" – Горлівка, 2009 - 2с.
17. Способи утворення неологізмів у термінології французької мови III Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні тенденції викладання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах" – Горлівка, 2012 2с
11. Використання віртуального навчального середовища MOODLE для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням Наукові записки. – Випуск 104(2). – Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2012. – 511 с.. 8 с.
12. Методичні рекомендаціїї щодо підготовки й проведення відкритих занять з іноземної мови за фаховим спрямуванням Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 27 с. Лабенко О.В., Капітан Т.А. 0,41
13. Навчально-методичний посібник "Le français des affaires: correspondance commerciale (la pratique de l’expression écrite)" Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 52 с. 1,5
Участь у науково-практичних конференціях
14. Оптимізація процесу формування професійного мислення у вищій школі Всеукраїнська науково-практична конференція "Сучасні тенденції та перспективи розвитку освіти і науки у вищих навчальних закладах України" – Хмельницький, 2006 - 2с.
15. Педагогічні умови формування професійного мислення у майбутніх спеціалістів Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація освіти: пошуки, проблеми, перспективи" – Київ – Переясляв- Хмельницький, 2006 - 2с.
16. Роль вимови у вивченні іноземної мови Всеукраїнський науково-практичний семінар "Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти" – Горлівка, 2009 - 2с.
17. Способи утворення неологізмів у термінології французької мови III Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні тенденції викладання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах" – Горлівка, 2012 2с
E-mail: [email protected]