На факультеті математики, природничих наук та технологій відбулася відкрита лекція на тему «Освіта під час війни»
10 червня 2023 року керівниця Державної служби якості освіти в Кіровоградській області Лілія Синчук прочитала в ЦДУ відкриту лекцію «Освіта під час війни» за результатами дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2022/2023 навчальному році, яке було проведене у грудні 2022 – січні 2023 року Державною службою якості освіти України за підтримки ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти», що впроваджується проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
Ця подія відбулася в межах викладання курсу «Експертна діяльність в галузі освіти» для магістрантів освітньої програми «Організація освітнього процесу: управління та експертиза». Крім магістрантів цієї освітньої програми лекцію відвідали магістранти освітніх програм «Освітні вимірювання: гендерні студії (науковий аспект)» та «Середня освіта (Математика, Інформатика та Економіка)».
Лекція проводилася у відкритому форматі, тому всі зацікавлені мали можливість долучитися до теми розмови як очно (в аудиторії 205 семиповерхівки), так і дистанційно через Google Meet.
З деталями змісту лекції Лілії Синчук можна ознайомитися з її презентації, а також з офіційної довідки Державної служби якості освіти.
У якості висвітлення індивідуального завдання з тематики лекції магістрантки освітньої програми «Організація освітнього процесу: управління та експертиза» Інна Камінська, Катерина Буц, Марина Скрипник і Марина Литвиненко представили звіти про компенсаторні заходи, що проводилися у їхніх освітніх закладах (див. презентацію 1, презентацію 2, презентацію 3).
В обговоренні цієї актуальної для освітян проблеми та з метою додаткового з’ясування її окремих аспектів виступали Ольга Крижанівська, Людмила Кричун, Юлія Ботузова, Інна Краснощок, Ольга Кирилюк, Наталя Пасічник і Ренат Ріжняк.
Підводячи підсумки проведеної лекції-зустрічі, Лілія Синчук наголосила на основних рекомендаціях для органів влади, для засновників закладів освіти та для самих закладів освіти, реалізація яких є необхідною умовою для вироблення заходів щодо компенсування освітніх втрат. Достатньою умовою стане згуртованість освітньої громадськості та напружена праця освітян.