Міжнародна науково-практична конференція "Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи"
20-21 травня 2019 року, на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, а також за співучасті Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка (кафедри природничих наук та методик їхнього навчання), відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи», присвячена обговоренню питань реалізації ключової освітньої реформи МОН України, що стосується основних підходів до модернізації змісту природничої освіти.
Організатори конференції:
- Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
- Інститут педагогіки НАПН України
- ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"
- Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
- Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка
- Національний політехнічний інститут (м. Мехіко, Мексика)
- Вища лінгвістична школа (м. Честовох, Польща)
Привітали учасників конференції:
Буяк Богдан Богданович – ректор Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доктор філософських наук, професор, м. Тернопіль
Топузов Олег Михайлович – директор Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, м. Київ
Фальфушинська Галина Іванівна – проректор з наукової роботи Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доктор біологічних наук, доцент, м. Тернопіль
Дробик Надія Михайлівна – декан хіміко-біологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доктор біологічних наук, професор, м. Тернопіль
Громяк Мирон Іванович – декан фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, кандидат фізико-матемматичних наук, доцент, м. Тернопіль
Обговорювалися наступні теми:
- «Компетентнісний підхід як парадигма сучасної шкільної фізичної та вищої педагогічної освіти» – Головко М.В., кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник відділу біологічної, фізичної та хімічної освіти Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ
- «Диференціація та інтеграція у процесі формування структури й змісту природничих предметів для закладів загальної середньої освіти» – Засєкіна Т.М., кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник відділу біологічної, фізичної та хімічної освіти Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ
- «Дидактичні аспекти формування змістово-процесуальних складників навчання природничих наук» – Подопригора Н.В., доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка МОН України, м. Кропивницький
- «Підготовка багатопрофільного вчителя як вимога Нової української школи» – Степанюк А.В., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль
- «Correct Thomson Heat» – Igor Lashkevych, Professor, National Polytechnic Institute – UPIITA, Mexico
- «Науко про здоров’я як інтегрована галузь знань» – Міхеєнко О.І., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри здоров’я, фізичної терапії, реабілітації та ерготерапії Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка МОН України, м. Суми
- «Формування інтегрованого природничого світогляду учнів середньої школи на основі акцентуйованих міжпредметних зв’язках» – Савченко В.Ф., кандидат педагогічних наук, професор Національного університету «Чернігівський колегіум імені Т.Г. Шевченка» МОН України, м. Чернігів
- «Організація свмостійної роботи майбутніх учителів при вивченні курсу «Методика навчання хімії» – Плющ В.М., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка МОН України, м. Кропивницький
У круглому столі взяли участь провідні експерти з питань природничих наук, теорії та методики навчання фізики, хімії, біології тощо, у тому числі члени кафедри природничих наук та методик їхнього навчання природничо-географічного факультету ЦДПУ ім. В. Винниченка (Садовий М.І., Трифонова О.М., Бохан Ю.М., Форостовська Т.О., аспірант Гайда В.Я.)