fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку steam-освіти в умовах євроінтеграції»

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку steam-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року на базі Донецького державного університету внутрішніх справ, м. Кропивницький в online форматі.

Оголошується набір наукових статей до фахового журналу «Наукові записки. Серія: проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти»

Шановні колеги!
Оголошується набір наукових статей до фахового журналу
«Наукові записки. Серія: проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти»

Видання є фаховим (категорія Б) за спеціальностями 014 Середня освіта та 015 Професійна освіта.

Статті до №1 (3)’2024 приймаються до 29 лютого 2024 року.

Детальна інформація на сайті журналу https://journals.cusu.in.ua/index.php/pmtp або в Інформаційному листку.

Відбувся обласний етап Всеукраїнської олімпіади з технологій

Яскравою подією у технологічній освіті області наприкінці січня 2024 року став ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади (трудового навчання), який відбувся у дистанційній формі. Участь в олімпіаді взяли учні й учениці з різних громад, загалом 72 учасники – 40 з 9 класів та 32 – з 11 класів.

Студенти розпочинають практичне навчання з виробничої (педагогічної) практики у закладах освіти

У лютому здобувачі 4 курсу першого (бакалаврського) та 1 курсу другого (магістерського) рівнів вищої освіти розпочинають практичне навчання з виробничої (педагогічної) практики у закладах освіти. Кафедра технологічної та професійної освіти є випусковою для спеціальностей Середня освіта (Трудове навчання та технології) та Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), тож студентам організовано практики відповідно у заклади загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.

Команда проєкту за напрямком Жана Моне успішно прозвітувала про півторарічні досягнення

1 лютого 2024 року в дистанційному форматі відбулося засідання семінару Міждисциплінарного наукового центру прикладних досліджень, під час якого виконавці проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» за напрямком Жана Моне програми Еразмус+ прозвітували про результати 18-ти місячного терміну навчально-наукової роботи.