Accessibility Tools

Відділ забезпечення якості та цифрового супроводу освіти

Результати опитування здобувачів першого (бакаклаврського) рівня вищої освіти освітньої програми "Середня освіта (Олігофренопедагогіка і логопедія)" щодо якості освітньої діяльності при вивченні дисциплін (проведено 2-4.04.2024 р.)

Анатомія, фізіологія та патологія дітей із основами генетики та валеології

Вибрані питання корекційної психопедагогіки (вибіркова)

Вікова фізіологія та здоров’я дітей і підлітків

Вступ до спеціальності «Спеціальна освіта»

Диференційоване викладання в інклюзивному класі

Інклюзія і гендерна рівність в освіті (вибіркова)

Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку (вибіркова)

Логопедія з практикумом

Методика навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами (вибіркова)

Неврологічні основи логопедії

Невропсихопатологія та клініка інтелектуальних порушень

Олігофренопедагогіка

Організація інклюзивної освіти_проблеми та перспективи (вибіркова)

Організація процесу соціальної адаптації осіб із інтелектуальними порушеннями

Основи медичних знань в галузі спеціальної освіти

Основи науково-педагогічних досліджень в спеціальній освіті

Основи теорії і методики виховної роботи у спеціальній школі

Основи теорії та методики виховної роботи з дітьми із психофізичними порушеннями

Психолого-педагогічна діагностика та відбір у спеціальні (інклюзивні) заклади

Ручна праця з методикою

Сімейне виховання дітей з інтелектуальною недостатністю (вибіркова)

Спеціальна методика географії

Спеціальна методика дошкільного виховання та інклюзивне навчання дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями

Спеціальна методика історії та курсу «Я у світі»

Спеціальна методика соціально-побутового орієнтування

Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти дітей з інтелектуальними порушеннями