Accessibility Tools

fizvih_logo

Факультет фізичного виховання

Мішин Сергій Вікторович

Mishinкандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
КДПУ імені В.Винниченка, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізичне виховання», кваліфікація "Магістр педагогічної освіти, викладач фізичної культури" (2009 р.)

Напрями наукової та професійної освіти: професійне самовдосконалення майбутній магістрів фізичного виховання, рекреаційна діяльність у підготовці студентів-спортсменів.

Тема дисертації: "Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання у процесі фахової підготовки"

Транслітерація імені : Sergii Mishyn

ORCID iD: 0000-0003-4715-9468

Профілі: Web of ScienceGoogle Scholar, Scopus

Дисципліни, які викладає: "Фізичне виховання", "Теорія і методика фізичного виховання та валеологічна освіта", "Фізична культура з методикою навчання", "Спортивні ігри та методика викладання", "Сучасні фітнес технології", "Рекреаційна діяльність у підготовці спортспенів"

Основні публікації

Монографії:

  1. Improving the physical training of students through fitness programs , 2022

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Impact of convergence of smart-technology as compared to traditional methodological tools on fostering cognitive aspects of leadership competencies in the process of vocational training of students, 2019, Scopus
  2. Conceptual Approaches to Training Specialists Using Multimedia Technologies, 2023, WOS

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Самовиховання майбутніх фахівців у процесі їхньої професійної підготовки.
  2. Самовдосконалення як напрям професійної освіти студентів-магістрантів фізичного виховання.
  3. Теоретичне обґрунтування поняття " самоосвіта " у процесі професійної педагогічної діяльності майбутнього фахівця.
  4. Потреба у самовдосконаленні як рушійна сила професійного становлення майбутнього фахівця.
  5. Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів.
  6. Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання
  7. Здійснення поточного контролю успішності на заняттях з фітнесу у вищих навчальних закладах.
  8. Активізація та поглиблення професійних знань у процесі вивчення дисциплін професійної і практичної підготовки майбутніх магістрів фізичного виховання.
  9. Формування "Я-концепції" майбутнього фахівця з фізичного виховання.
  10. Інтенсифікація розвитку "я-концепції" як умови професійного самовдосконалення майбутнього фахівця з фізичного виховання.
  11. Професійне самовдосконалення майбутнього фахівця з фізичного виховання як соціально-педагогічна проблема.
  12. Організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення у фаховій підготовці майбутнього магістра фізичного виховання.
  13. Форми організації фізкультурно-рекреаційної діяльності як засобу зміцнення здоров’я школярів.
  14. Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання у процесі навчально-пізнавальної діяльності