Мішин Сергій Вікторович
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри
Освіта:
КДПУ імені В.Винниченка, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізичне виховання», кваліфікація "Магістр педагогічної освіти, викладач фізичної культури" (2009 р.)
Напрями наукової та професійної освіти: професійне самовдосконалення майбутній магістрів фізичного виховання, рекреаційна діяльність у підготовці студентів-спортсменів.
Тема дисертації: "Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання у процесі фахової підготовки"
Транслітерація імені : Sergii Mishyn
ORCID iD: 0000-0003-4715-9468
Профілі: Web of Science, Google Scholar, Scopus
Дисципліни, які викладає: "Фізичне виховання", "Теорія і методика фізичного виховання та валеологічна освіта", "Фізична культура з методикою навчання", "Спортивні ігри та методика викладання", "Сучасні фітнес технології", "Рекреаційна діяльність у підготовці спортспенів"
Основні публікації
Монографії:
- Improving the physical training of students through fitness programs , 2022
Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:
- Impact of convergence of smart-technology as compared to traditional methodological tools on fostering cognitive aspects of leadership competencies in the process of vocational training of students, 2019, Scopus
- Conceptual Approaches to Training Specialists Using Multimedia Technologies, 2023, WOS
Статті у наукових фахових виданнях України:
- Самовиховання майбутніх фахівців у процесі їхньої професійної підготовки.
- Самовдосконалення як напрям професійної освіти студентів-магістрантів фізичного виховання.
- Теоретичне обґрунтування поняття " самоосвіта " у процесі професійної педагогічної діяльності майбутнього фахівця.
- Потреба у самовдосконаленні як рушійна сила професійного становлення майбутнього фахівця.
- Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів.
- Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання
- Здійснення поточного контролю успішності на заняттях з фітнесу у вищих навчальних закладах.
- Активізація та поглиблення професійних знань у процесі вивчення дисциплін професійної і практичної підготовки майбутніх магістрів фізичного виховання.
- Формування "Я-концепції" майбутнього фахівця з фізичного виховання.
- Інтенсифікація розвитку "я-концепції" як умови професійного самовдосконалення майбутнього фахівця з фізичного виховання.
- Професійне самовдосконалення майбутнього фахівця з фізичного виховання як соціально-педагогічна проблема.
- Організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення у фаховій підготовці майбутнього магістра фізичного виховання.
- Форми організації фізкультурно-рекреаційної діяльності як засобу зміцнення здоров’я школярів.
- Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання у процесі навчально-пізнавальної діяльності