Використання теоретичних знань в практичній педагогічній діяльності

Використання теоретичних знань в практичній педагогічній діяльності

Студенти групи СО20Б (42) проходили виробничу практику в комунальному закладі «Академічна гімназія Кропивницької міської ради». Випускники вважають, що університетська теоретична підготовка дала можливість проявити креативність під час проведення занять з дітьми особливих освітніх потреб.

Не було проблем при складанні конспекту уроку, підборі дидактичного та наочного матеріалу, ефективному проведенні заняття. Дякуємо викладачам Людмилі Кашубі, Тетяні Руденко, Долорес Завітренко, Олені Нагорній за ті знання, завдяки яким ми вільно можемо провести уроки чи заняття з навчання грамоти, математики, малювання, ручної праці, географії, історії, валеологічної освіти, природознавства. Ми переконалися, що навчаючись за напрямом "Спеціальна освіта", випускники-дефектологи добре орієнтуються у багатьох шкільних дисциплінах. Знання, отримані за час навчання в університеті, дають позитивні результати і ми готові до педагогічної діяльності на посадах не тільки дефектолога, логопеда, але й асистентами вчителів.2

3