International Activities

Гранти, стипендії, конкурси, стажування за кордоном

Навчання в країнах Вишеградської четвірки 

Вишеградська стипендіальна програма (VSP) – спеціальна програма Вишеградського Фонду, створена для сприяння академічним обмінам через надання фінансової допомоги студентам та дослідникам-громадянам країн – членів Вишеградської групи: Чехія Польща, Словаччина, Угорщина, а також іноземним громадянам для навчання в країнах Вишеградської групи.

Кінцевий термін подачі документів: 31 січня кожного року.

 

Програма відкрита для: студентів, що мають диплом бакалавра, з Вірменії, Албанії, Білорусі, Азербайджану, Боснії та Герцеговини, Грузії, Косово, Македонії, Молдови, Чорногорії, Сербії, України, Росії, Чехії, Угорщини, Польщі, Словаччини.

Стипендія: 2300 євро/семестр + витрати на дорогу

Опис
Всі вищі навчальні заклади, акредитовані урядами країн Вишеградської Групи (міністерствами, відповідальними за вищу освіту) та інститути Академії Наук, а також навчальні заклади країн – не членів Вишеградської групи можуть виступати приймаючими установами. Мета VSP – підтримати мобільність студентів та дослідників у зазначених країнах.

VSP підтримує навчання на наступних рівнях
- Магістерські програми (студент повинен закінчити щонайменше 4 семестри у своєму рідному університеті на момент подання документів);
- Навчання на рівні докторантури чи інших післядипломних програм;

Вимоги до аплікантів
- апліканти повинні закінчити навчання на рівні бакалавра або, якщо навчання не розділене на рівні бакалавра та магістра, то аплікат повинен закінчити щонайменше 3 роки навчання;
- приймаючий навчальний заклад та вуз, де навчається (працює) аплікат, повинні бути різними;
- аплікати повинні бути громадянами наступних країн: Вірменії, Албанії, Білорусі, Азербайджану, Боснії та Герцеговини, Грузії, Косово, Македонії, Молдови, Чорногорії, Сербії, України, Росії, Чехії, Угорщини, Польщі, Словаччини.

Стипендії
- Стипендії для навчання у країнах Вишеградської групи: відкриті для студентів з наступних країн: Вірменії, Албанії, Азербайджану, Білорусі, Боснії та Герцеговини, Грузії, Косово, Македонії, Молдови, Чорногорії, Сербії, України та Росії;
- Стипендії для дослідників та студентів, що володіють ступенем магістра з країн Вишеградської групи: відкриті для кандидатів, які прагнуть навчатися у вузах наступних країн: Вірменія, Албанія, Білорусь, Азербайджан, Боснія та Герцеговина, Грузія, Косово, Македонія, Молдова, Чорногорія, Сербія, Україна та Росія;
- Міжвишеградська стипендія: для дослідників та студентів з країн Вишеградської групи, які прагнуть навчатися у інших вузах країн-членів Вишеградської четвірки.

Успішні апліканти отримають 2300 євро протягом семестру. Приймаюча установа – 1500 євро протягом аналогічного періоду.

Апліканти, які навчаються (чи працюють) в установах, які знаходяться на відстані більшій, ніж 1500 км від приймаючого закладу, отримають одноразовий грант на дорожні витрати.

Аплікаційна заявка
Аплікаційну форму слід заповнити онлайн. Роздруковану аплікаційну форму з наступними додатками:
- Нотаріально засвідчений переклад диплому;
- Оригінал документу про прийняття на навчання (дослідну роботу) від приймаючої установи;
- Оригінал дослідницького плану (для дослідницької роботи, навчання на рівні докторантури) або ж перелік курсів для навчання на магістерській програмі;
- Рекомендаційний лист (для навчання на рівня докторантури);

слід надіслати за вказаною адресою до 31 січня:

International Visegrad Fund
Kráľovské udolie 8
811 02 Bratislava
Slovak Republic

До уваги студентів!

Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (UGRAD) 2015-2016

Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD) – це  програма культурного обміну, яка здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США та підтримується народом Сполучених Штатів Америки. Ця міжнародна освітня й культурна програма обміну підтримує талановитих іноземних студентів, надає можливість майбутнім лідерам навчатися у США з метою поглиблення знань та вивчення культури і традицій Сполучених Штатів Америки. Програма для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD) спільно здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США, Посольством США в Україні та організацією World Learning.

Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США прагне до того, щоб його зусилля відображали розмаїття американського суспільства та суспільств за кордоном. Бюро заохочує до участі в усіх своїх грантових програмах та інших заходах людей з усього світу і пропонує можливості, відкриті для всіх, незалежно від раси, кольору шкіри, національного походження, статі, віку, релігії, географічного розташування, соціально-економічного статусу, фізичного стану, сексуальної орієнтації або гендерної ідентичності. Бюро дотримується принципів справедливості, рівності й інклюзивності.

I. Опис програми

Уряд Сполучених Штатів Америки та організація World Learning мають за честь оголосити про початок конкурсу на участь у Програмі обміну для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD Exchange Program) у 2016-2017 навчальному році. Учасники будуть обиратися за такими критеріями, як академічна успішність, лідерський потенціал, знання письмової та розмовної англійської мови й готовність учасника перебувати у США як студент/студентка за програмою обміну.

Учасники програми навчатимуться в Сполучених Штатах протягом одного семестру без отримання ступеня за будь-якими спеціальностями. Учасникам програми, які планують навчання в США за спеціальностями «юриспруденція» або «медицина», буде запропоновано вивчення тільки базових курсів із цих спеціальностей. Зацікавленим кандидатам з медицини, сестринської справи, ветеринарії, фармакології або інших клінічних спеціальностей буде запропоновано вивчення тільки базових курсів з цих спеціальностей без безпосереднього догляду за пацієнтами, а також без догляду за тваринами.

Учасники програми навчатимуться в акредитованих чотирирічних вищих навчальних закладах США і братимуть участь у громадській роботі, семінарах з професійного розвитку та різноманітних культурних подіях. При необхідності учасникам буде запропоновано інтенсивний курс з англійської мови. Учасники програми житимуть в університетських містечках або в сім'ях з американськими родинами.

Кандидати на участь у програмі повинні мати високу мотивацію і продемонструвати лідерські здібності через свою академічну успішність, ініціативність та участь у громадських і позакласних заходах.

Окрім вивчення предметів у своїй галузі, американістики та предметів на вибір, учасники програми візьмуть участь у таких видах діяльності:

  • Брифінг перед виїздом: учасники програми зобов’язані відвідати детальний брифінг перед поїздкою до США.
  • Громадська робота: учасники програми UGRAD співпрацюватимуть із громадами США і братимуть участь у громадських ініціативах.
  • Семінари: протягом дії програми фіналісти візьмуть участь у семінарах з розвитку лідерських якостей та професійної орієнтації, що відбудуться у м. Вашингтон, округ Колумбія.

II. Фінансове забезпечення

Програма обміну студентів вищих навчальних закладів Global UGRAD передбачає таке фінансове забезпечення: оплату проїзду учасників програми до/зі США, навчання в американському університеті, проживання й харчування, медичне страхування, необхідні підручники та щомісячну стипендію.

III. вимоги до кандидатів

Кандидати на участь у програмі Global UGRAD розглядатимуться незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, етнічної приналежності або гендерної ідентичності. Особам з обмеженими можливостями наполегливо рекомендовано також брати участь у конкурсі.

Конкурс на участь у програмі  Global UGRAD відкритий і базується на основі академічної та особистої успішності  кандидатів.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:

  • мати українське громадянство і проживати в Україні на час проведення конкурсу;
  • бути старшим за 18 років на момент початку навчання у США;
  • не бути студентом випускного курсу приватного або державного вищого навчального закладу; Програма Global UGRAD не може бути останнім академічним семестром бакалаврської програми студента;
  • володіти англійською мовою на рівні, достатньому для навчання та спілкування в англомовному академічному середовищі;
  • мати високий рівень академічної успішності;
  • мати можливість почати навчання у Сполучених Штатах з серпня 2016 року або з січня 2017 року (у випадку необхідності навчання на підготовчій програмі з англійської мови). Фіналісти конкурсу не можуть самостійно обирати дати програми чи відкладати участь у програмі на пізніший термін;
  • відповідати вимогам для отримання візи учасника програми обміну (J-1) для в’їзду до США;
  • повернутися в Україну після завершення програми у травні 2017 року.

До участі в конкурсі НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ:

  • студенти, які не відповідають  вказаним вище критеріям;
  • громадяни України, які постійно проживають на території США;
  • громадяни України, які мають дозвіл на постійне проживання в США;
  • студенти, які навчаються, проживають або працюють за кордоном на момент проведення конкурсу;
  • працівники Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні та урядових агенцій США, що входять до дипломатичної місії США в Україні, та їхні найближчі родичі: чоловік/дружина, діти, сестри, брати, батьки та ін. Ця заборона втрачає чинність через рік після завершення працівником строку служби або роботи за контрактом у зазначених установах та організаціях.
  • працівники організації World Learning та їхні найближчі родичі: чоловік/дружина, діти, сестри, брати, батьки та ін.

IV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ студентів

Учасники програми Global UGRAD повинні дотримуватись академічних стандартів установи, яка їх приймає, й усіх термінів та умов програми. Студентів, які не будуть дотримуватися  академічних стандартів та цілей програми, може бути відсторонено від участі в програмі.

Учасників програми буде розміщено в коледжах та університетах по всій території Сполучених Штатів. Учасникам не дозволяєтьсяобирати коледж чи університет. Учасники вивчатимуть предмети у своїй фаховій галузі, а також предмети з американістики. Стандартна кількість академічних кредитів (credits) за семестр - 12. Кількість кредитів з американістики входять до обов'язкових 12 кредитів за семестр. Можливість узяти додаткові кредити залежить від університету в США й підлягає узгодженню та затвердженню в організації World Learning. Учасники програми  проживатимуть у студентських гуртожитках.

Учасники програми зобов'язані пропрацювати не менше ніж 20 годин як волонтери під час навчання за програмою Global UGRAD.

Учасникам не дозволяється продовжувати навчання для отримання ступеню в Сполучених Штатах. Всі учасники повинні повернутися в Україну відразу після завершення програми.

V. Подання заяви на участь

Для участі у програмі UGRAD приймаються анкети ЛИШЕ велектронній формі.

Кандидатам необхідно зареєструватися на сайтіwww.worldlearning.org/ugrad, щоб отримати доступ до інтерактивної системи заповнення анкет для участі у програмі. Кандидати зможуть заповнити свою анкету, а також відправити рекомендаційні листи та інші документи онлайн.

Кандидатам НЕОБХІДНО подати пакет документів, до якого входять:

  • Анкета для участі у програмі обміну (всі відповіді мають бути повними, всі поля - заповнені англійською мовою);
  • Копія першої сторінки закордонного паспорту;
  • Два рекомендаційних листи з перекладом на англійську мову. Один рекомендаційний лист має бути від викладача чи наукового керівника з ВНЗ, другий лист може бути від іншого викладача, роботодавця, тренера, координатора колишньої програми обміну або від родини, яка прийматиме студента у США. Члени сім'ї та друзі не можуть надавати рекомендаційні листи;
  • Копія залікової книжки чи витяг із залікової книжки. Документи мають бути перекладені на англійську мову й офіційно завірені навчальною установою, яка їх видала, або бюро перекладів;
  • Офіційна довідка з визначенням місця та курсу навчання студента (з неофіційним перекладом);
  • Атестат про закінчення повної середньої освіти для студентів першого курсу навчання (з перекладом на англійську мову, офіційно завіреним навчальною установою або бюро перекладів);

Кандидатам БАЖАНО подати:

  • Офіційний сертифікат тесту TOEFL. Допускається, що на момент подання документів цей тест іще не складено;
  • Додаткові документи (сертифікати, грамоти тощо).

Після того, як анкету повністю заповнено, перевірено, а необхідні документи завантажено, слід натиснути «Відправити» («SUBMIT»). З цього моменту зміни в анкеті будуть неможливими.

Документи і рекомендації будуть перевірені з відповідними установами.

Анкета має відображати ОРИГІНАЛЬНІ ДУМКИ та ІНДИВІДУАЛЬНУ РОБОТУ кандидата, які підтвердять мотивацію кандидата до участі у програмі. Плагіат, чужі думки та ідеї без належного посилання на джерело неприйнятні. Виявлення плагіату є підставою для негайної дискваліфікації кандидата.

VI. Кінцевий термін подання анкет

Кінцевий термін подання анкет:

п’ятниця, 1 січня 2016 року, 17:00 за київським часом

Неповні анкети та анкети, надіслані пізніше 1 січня 2016 року, розглядатися не будуть.

Додаткову інформацію можна отримати електронною поштою:  [email protected] або за телефоном: (+38 044) 521 50 43.

VII. Процес відбору кандидатів

Конкурс на участь у програмі  Global UGRAD відкритий і грунтується на оцінці сукупності академічних та особистих досягнень кандидатів. Всі заяви буде розглянуто, півфіналістів буде запрошено на співбесіду.

Фіналісти, які не мають сертифікату про складання TOEFL, будуть зобов'язані скласти цей стандартизований  тест на знання англійської мови. Остаточний відбір фіналістів програми здійснюватиме Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США у м. Вашингтон, округ Колумбія.

Певну кількість фіналістів за рішенням комісії може бути направлено для інтенсивного вивчення англійської мови перед початком академічної програми в США. Всі фіналісти повинні пройти медичне обстеження і зробити необхідні щеплення до початку програми.

Участь у програмі залежить від наявності фінансування.

VIII. контрольний список документів:

Будь ласка, переконайтеся, що всі вказані нижче елементи включені до Вашої анкети:

   ____ Повністю заповнена анкета для участі у програмі (всі відповіді мають бути повними, всі поля - заповнені англійською мовою);

   ____ Електронний підпис у заяві;

   ____ Ви зберегли (Save) та відправили (Submit) вашу анкету ОНЛАЙН;

   ____ Обов`язкові есе;

   ____ Два рекомендаційні листи;

   ____ Офіційний переклад рекомендаційних листів, якщо вони написані не англійською мовою;

   ____ Копія чи витяг із залікової книжки, офіційно завірені навчальною установою, яка їх видала, або бюро перекладів;

   ____ Атестат про повну середню освіту (для студентів 1 курсу);

   ____ Офіційна довідка із визначенням місця та курсу навчання студента (допускається неофіційний переклад);   

   ____ Копія першої сторінки закордонного паспорта.

ДО УВАГИ СТУДЕНТІВ-БІОЛОГІВ

The Brussels University координує магістерську програму Еразмус Мундус TROPIMUNDO, у межах якої Європейська комісія пропонує певну кількість стипендій для країн ЄС, зокрема і для України.

Програма розрахована для студентів, що вивчають біологію, і бажають отримати стипендію

для навчання за кордоном.

TROPIMUNDO – це перша міжнародна магістерська програма з вивчення тропічного біорізноманіття та екосистем (тривалість 2 роки), що дозволяє студентам вивчати екосистеми, що знаходяться під загрозою, проводячи весь семестрв області тропічних лісів, водно-болотних угідь, мангрових лісів і коралових рифів.

Термін подачі заявок на 2016-2017 навчальні роки до 29 листопада 2015.

Додаткову інформацію про програму TROPIMUNDO та процедуру подачі заявки можна знайти на сайті www.tropimundo.eu

До уваги студентів!

KARL-FRANZENS-UNIVERSITÄT GRAZ (UNIVERSITY OF GRAZ), Austria

Університет Грац, Австрія оголошує інформацію про Міжнародну літню школу Seggau 2016 - Transformation, Transgressions, and Trust in Europe and the Americas,яка відбудеться з 3 по 17 Липня 2016 року.

Літня школа спрямована на міжнародно-орієнтованих, високо-мотивованих студентів з усіх дисциплін, які прагнуть поглибити розуміння сучасних Європейських та міжнародних відношень шляхом вивчення та обговорення глобальних проблем світової соціальної, політичної, релігійної, культурної, національної політики. Програма пропонує розвивати навички публічних виступів, академічного письма і критичного мислення.

Літня школа пропонує 2-тижневий літній університет з атмосферою містечка в замку Seggau, що покриває 6 ECTS кредитів (участь у семінарах, слуханнях лекцій, групові дискусії).

APPLICATION DEADLINE: Лютий 29, 2016

Деталі за посиланням: http://international.uni-graz.at/en/stud/int-focus/summerschools/gusegg-summerschool/

ДО УВАГИ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ!

Державне міністерство освіти, науки і мистецтв Баварії, буде спонсорувати стипендії на навчальний 2016/17 рік. Випускники з Болгарії, Хорватії, Чехії, Угорщини, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччини та України, мають право на стипендії, призначені для фінансування докторських досліджень або аспірантуру в баварських університетах. Один рік стипендії може бути продовжений двічі на строк до 3 років. Стипендія виплачується щомісяця (700 €) і складає 8.400 € на рік. Метою щорічної стипендіальної програми є підтримка науково-технічного співробітництва та академічного обміну між Баварією та Центрально-Східною і Південно-Східною Європою.

Дедлайн: 2016-02-28

Детальна інформація за посиланням: http://www.uni-r.de/bayhost/english/scho...