Першого лютого розпочинається другий семестр 2020-2021 навчального року. Проте наразі для магістрів 2019 року вступу вже залишилось позаду насичене на події студентське життя, яке самі студенти змальовують, не приховуючи усмішки, згадують цікаві історії, творять нові й не збираються зупинятися на досягнутому, адже студентське життя – це час неймовірних пригод і самостійних рішень. Всі вони – цьогорічні випускники, навчалися в стінах нашого університету п’ять з половиною років. Багато це чи мало? Однозначної відповіді дати не можна, адже за теорією Ейнштейна час – параметр відносний!
Read more ...
У наш час відбуваються кардинальні зміни в галузі інформаційних комунікаційних систем. Тому, в освітні програми підготовки фахівців все більше проникають питання цифрової грамотності. Дану тему підтримали студенти третього курсу групи ПН18Б зі спеціальності 014 Середня освіта (Природничі науки) і приєдналися до проходження всеукраїнського тесту «Цифрограм» на платформі «Дія. Цифрова освіта», яка надає змогу здійснити аналіз власної просвітленості в галузі всесвітньої павутини, програмних забезпечень і цифрових методик.
З 14 по 22 грудня 2020 року відбулася Державна атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, які навчалися за освітньою програмою Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота (денна та заочна форми навчання).
18 грудня 2020 року відбулось підсумкове засідання наукового студентського гуртка «Проблеми та перспективи розвитку сфери послуг Кіровоградської області» (науковий керівник – к.г.н., ст. викл. Зарубіна А.В.) в онлайн форматі.
11 грудня 2020 року кафедра природничих наук та методик їхнього навчання ЦДПУ ім. В. Винниченка, у рамках співпрації з відділом біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, взяла участь в онлайн-обговоренні дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізика)" Головка Миколи Васильовича у формі монографії "СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УКРАЇНІ (40-і роки XVII – 30-і роки XX СТ.)"