Для студентів другого курсу відбулася відкрита лекція з дисципліни «Програмування», яку провела доцент кафедри інформаційних та цифрових технологій Шлянчак С.О.на важливу та фундаментальну тему «Поліморфізм. Перевантаження». Пара, що проходила 13 жовтня (4 пара), зібрала здобувачів освіти за спеціальностями: 122 Комп’ютерні науки, 126 Інформаційні системи та технології, 112 Статистика. Лекція мала інтерактивний характер завдяки періодичному залученню студентів до обговорення через постановку запитань. З метою підвищення засвоєння матеріалу та активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, викладачем було використано практичні приклади для ілюстрації теоретичних концепцій.
Read more ...
На нашому факультеті вже стало гарною традицією проводити такі заняття, на яких кожен викладач може продемонструвати свої професійні вміння та навички, а також поділитися новаціями, отримати дружній обернений зв'язок від колег. Особливістю відкритої лекції є те, що вона з одного боку є звичайною, черговою лекцією освітнього процесу, яка націлена на студентів, а з іншого – є подією у професійній діяльності лектора та вимагає від нього спеціальної підготовки, щоб показати свою діяльність з кращого боку, продемонструвати колегам зразок педагогічної майстерності.
Микола Садовий доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інформаційних та цифрових технологій 10 жовтня 2025 року взяв участь в урочистому засідання Президії Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти України, президентом якої він був з 2005 по 2015 рік.
Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка виступив співорганізатором ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Modern Higher Education: Achievements, Challenges and Development Prospects in Uncertain Times» («Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності»), що відбулася 10–11 жовтня 2025 року в онлайн-форматі на базі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
Знання фізики необхідне кожному з нас, щоб задовольнити природну цікавість у розумінні навколишнього світу. Усі глибокі та якісні зміни та досягнення в багатьох галузях науки й техніки пов’язані з важливими відкриттями у фізиці. Тому успішне оволодіння фізичними знаннями є важливою складовою інтелектуального розвитку сучасного студента та становлення його, як успішного фахівця. Завдання викладача - допомогти студенту ефективно опанувати цю складну та водночас захоплюючу науку. Сучасна педагогіка пропонує безліч цікавих форм організації навчального процесу. Однією з таких є лекція, яка передбачає усне представлення навчального матеріалу, що відрізняється більшою ємністю, більшою складністю логічних побудов, образів, доведень, узагальнень.

