Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Онлайн лекція Soledad Gonzalo Cogno – «Introduction To Neuroscience And Neural Coding» на міжнародній освітній платформі Ukraine Global Faculty

Студенти спеціальності 014 Середня освіта (Природничі науки) продовжують брати участь у онлайн лекторії, що організовуються на міжнародній освітній платформі Ukraine Global Faculty.

Профорієнтаційна робота викладачів кафедри природничих наук і методик їхнього навчання

2 грудня 2023 року КЗ «Ліцей "Науковий" Кропивницької міської ради» приймав учасників ІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. У складі журі олімпіади активно працювали викладачі факультету математики, природничих наук та технологій ЦДУ ім. В. Винниченка: доценти кафедри природничих наук і методик їхнього навчання  О. О. Чінчой (голова журі) і О. В. Волчанський (заступник голови журі).

Обговорення освітньої програми Інформатика та робототехніка для бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика)

У понеділок 18 грудня відбувся круглий стіл – обговорення освітньої програми «Інформатика та робототехніка» для бакалаврів спеціальності «014 Середня освіта. Інформатика». З проєктом програми можна ознайомитися на сайті університету.

Акредитація спеціальностей на магістерському рівні вищої освіти

За результатами оцінки та перевірки, проведених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, отримано підтвердження відповідності найвищим вимогам наступних магістерських програм підготовки фахівців:

  • 015 Професійна освіта (Цифрові технології) (гарант освітньо-професійної програми: д.пед.н., проф. О.М. Трифонова);
  • 073 Менеджмент (гарант освітньо-професійної програми: д.екон.н. проф. В.А. Панченко);
  • 112 Статистика (гарант освітньо-професійної програми: к.ф.-м.н., доц. К.С. Акбаш).

Методичні рекомендації наших магістрантів щодо викладання інформатики

Щороку магістранти спеціальності 014 Середня освіта освітньої програми Математика, інформатика та економіка в рамках навчальної дисципліни «Методика навчання інформатики у старшій школі» беруть участь у виконанні навчальних проєктів. Деякі проєкти були присвячені історичним аспектам вивчення інформатики у школі. Результати досліджень відображено, зокрема, у публікаціях Наукових записок молодих учених: