Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

У неділю 4 лютого 2024 року закінчився III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики. Олімпіада проходила в два етапи. Роботи перевіряли кращі вчителі математики зі шкіл міста Кропивницького і області та викладачі кафедри математики та цифрових технологій ЦДУ імені Володимира Винниченка.

Практична підготовка студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології)

ІІ семестр 2023–2024 н.р. студенти першого курсу спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти розпочали з виробничої (за спеціалізацією) практики на робочих місцях в установах, закладах, на підприємствах.

Настановча конференція з виробничої практики для студентів природничих спеціальностей

5 лютого 2024 року на кафедрі природничих наук і методик їхнього навчання відбулася настановча конференція до виробничої практики для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей:

Викладачі та здобувачі освіти ОП 014 Середня освіта (Природничі науки) долучаються до вебінарів для науковців від «Clarivate»

Компанія Clarivate, завдяки МОН України через Державну науково-технічну бібліотеку України продовжує надавати науковцям НДІ та ВНЗ України державної форми власності доступ до найкращої літератури, що проіндексована у Web of Science. Clarivate є власником і виробником потужних ресурсів та інструментів, що допомагають науковцям проводити, аналізувати, презентувати наукові дослідження на світовому рівні. У 2024 році компанія Clarivate продовжує проводити вебінари та пропонує дві серії цих онлайн-заходів – «Clarivate Essential» і «Research Smarter».

Участь викладачів ФМПНТ у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

03 лютого 2024 року відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії у 2023/2024 навчальному році (дистанційна форма), в якому взяли участь 162 учні 8-11 класів закладів загальної середньої освіти. Під час олімпіади учням було запропоновані завдання, розподілені за вивченим матеріалом та рівнями складності, що містили експериментальні та розрахункові задачі.