Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Студенти ФМПНТ організували інтерактив «Знайомтеся: новий викладач!»

Студенти ФМПНТ організували інтерактив «Знайомтеся: новий викладач!»

Студентське самоврядування є ключовим чинником у вдосконаленні освітнього процесу ЦДУ. На факультеті математики, природничих наук та технологій студенти активно формують освітні стандарти.

Однією з форм підвищення якості навчання стало проведення упродовж першого семестру 2023–2024 н.р. інтерактиву «Знайомтеся: новий викладач!». Студенти факультету завчасно отримали теми навчальних занять і провели їх у академічних групах.

Студенти II курсу групи МІ22Б Αнастасія Банул, Μаксим Брингач, Сοфія Гаврюшина, Βладислав Грищенко, Αнастасія Мишкіна, Дарина Скрипник та Βіра Сотнікова провели практичне заняття з алгебри на тему «Знаходження матриці, оберненої до даної» для студентів I курсу групи М23Б спеціальності 014 Середня освіта (Математика). Метою заняття було опанувати перший спосіб знаходження матриці, оберненої до даної, що в подальшому дасть можливість застосовувати матричний метод до розв’язування систем лінійних рівнянь. Протягом заняття студенти-викладачі також пропонували логічні задачі-цікавинки, які радо розв’язували та обґрунтовували студенти-першокурсники.

Для студентів I курсу цієї ж групи М23Б спеціальності 014 Середня освіта (Математика) заняття з математичного аналізу на тему «Друга чудова границя» провів студент IV курсу групи МФ20Б Антон Садовніченко. Студенти I курсу опанували навчальний матеріал і розглянули історичні відомості про те, чому ж друга границя така «чудова».

Cтудент I курсу групи ЦТ23М Денис Корик провів лекцію на тему «Вивчення та методика використання інтерактивної дошки у навчально-виховному процесі як потужного засобу для інтерактивних презентацій» для студентів II та III курсу груп ЦТ22Б та ЦТ22Б-С спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології). Метою заходу було вивчити будову та технологічні принципи роботи й налаштування інтерактивних мультимедійних дошок, сформувати теоретичні знання щодо понять «мультимедіа», «мультимедійні технології», ознайомити з еволюцією мультимедійних засобів та способами використання в освіті, поглибити знання про інформаційні технології й інноваційні методики навчання.

Студенти ознайомилися з основними компонентами інтерактивної дошки, її можливостями та способами використання, дізналися про різні типи інтерактивних дошок, переваги та недоліки. Також ішлося про основи роботи з інтерактивною дошкою. Наприкінці заходу студенти отримали завдання створити власну інтерактивну презентацію на задану тему.

Студенти IV курсу груп МФ20Б, МІ20Б та ІНФ20Б спеціальностей 014 Середня освіта (Математика) та 014 Середня освіта (Інформатика) завітали до студентів груп ТН22Б, ЛП21Б кафедри технологічної та професійної освіти. Студентки IV курсу групи ТН20Б спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) Анастасія Зибіна та Ірина Ліснича продемонстрували презентації на теми «Історія костюму та моди» та «Особа і бренд в сучасній індустрії моди», а також провели заняття-квест на тему «Індустрія моди в XXI столітті».

У групі ПТ23Б, де навчаються студенти першого курсу спеціальності 076 Підприємництво та торгівля (Освітня програма Товарознавство в митній справі), відбулося практичне заняття на тему «Оцінка якості товарів органолептичним методом» з навчальної дисципліни «Теоретичні основи  товарознавства», яке провів студент Олександр Богаченко. Олександр організував заняття цікаво й пізнавально, обравши форму товарознавчої експертизи якості кондитерських товарів. Студенти відчули себе в ролі товарознавців та мали можливість відпрацювати навички роботи зі стандартами під час оцінки якості товарів.

Студент третього курсу Сергій Задорожній зі студентами групи ФМ21Б провів практичне заняття з дисципліни «Загальна фізика» на тему «Розсіяння та поглинання світла». Сергій запропонував цікаві розв’язання класичних задач із фізики.

Для студентів 1 курсу груп ІНФ23Б та М23Б Дмитро Ніщеменко (КН22М) та Олександра Ковальчук (ІНФ20Б) провели лабораторну роботу на тему «Google таблиці» з дисципліни «Прикладна інформатика». Студенти-викладачі продемонстрували приклади ефективного використання Google Таблиць в  реальних ситуаціях, наприклад, ведення обліку витрат, розрахунок середнього балу з оцінок, аналіз даних.

До групи ІСТ23Б завітав студент-викладач Дмитро Оришечко (КН20Б) із практичним заняттям на тему «Динамічні масиви» із дисципліни «Програмування». Дмитро провів інтерактивні вправи, під час яких виводив на екран код та демонстрував розв’язання задач,  відзначав важливі моменти та акцентував увагу на прикладних завданнях.

І 1

Під керівництвом Максима Мелешка, Олександра Стеренчука (КН22Б) та Владислава Радзевіла (ІНФ21Б) на лабораторній роботі з теми «Аналіз пакетів даних протоколів Ethernet та ARP» дисципліни «Інформаційні мережі» студенти груп ІНФ22Б, ІНФ21Б та КН22Б навчились аналізувати кадри даних канального рівня за допомогою програми сніфера Wireshark. Зокрема, розглянули тип протоколу вищого рівня, структуру та вміст інкапсульованих даних, а також призначення протоколу канального рівня ARP, структуру його запиту і відповіді та навчились визначати MAC-адреси відправника і одержувача.

Заходи пройшли в цікавій та пізнавальній атмосфері. Студенти високо оцінили роботу студентів-викладачів, які не тільки в доступній формі пояснили навчальний матеріал, а й надали багато цікавих, пізнавальних фактів з різних сфер життя людини.

Студенти-викладачі висловили задоволення від проведення заходів та подякували студентам за увагу й активну участь.

Студенти факультету з відповідально та креативно провели День студентського самоврядування, зрозуміли й відчули на власному досвіді як це – бути викладачем! А викладачі мали змогу пригадати студентські роки й відчути себе в ролі студентів!

Інформацію підготували викладачі ФМПНТ