Студенти освітньої програми «Інформатика та робототехніка» обговорили вектори професійного становлення
23 грудня 2025 року відбулася зустріч студентів освітньої програми «Інформатика та Робототехніка» з гарантом ОПП, доцентом Ольгою Рєзіною. До професійного діалогу також долучилися завідувач кафедри інформаційних та цифрових технологій, професор Олена Трифонова та куратор групи ІНФ23Б Марія Луньова.
Зустріч пройшла у дружній та конструктивній атмосфері, де головним фокусом стало обговорення архітектури освітнього процесу та стратегії підготовки сучасного вчителя.
Гарант презентувала студентам логічно-структурну схему ОПП, детально розкривши принципи та підходи до її формування. Студенти дізналися, як цю схему оцінили роботодавці та стейкхолдери в контексті обговорення ОПП. Учасники відзначили потужний набір дисциплін інформатичного циклу, який є фундаментом програми.
Важливою частиною дискусії стала роль дисциплін загального циклу. Було підкреслено, що підготовка вчителя — це не лише Hard Skills, а й формування системного бачення, етичних орієнтирів та загальної культури особистості.
Особливий акцент було зроблено на двох фундаментальних компонентах:
«Історія України»: формує ключові компетентності, необхідні вчителю-державнику:
- Культурна: розуміння внеску України у світову цивілізацію.
- Громадянська: активна позиція у захисті демократичних цінностей.
- Інформаційна: здатність виявляти та спростовувати історичні фейки.
- Соціальна: вміння пояснювати уням складні питання через призму минулого.
«Філософія»: відіграє стратегічну роль у розвитку професійного мислення:
- Світоглядна: розуміння місії вчителя та мети навчання.
- Критична: здатність ставити під сумнів догми та шукати істину.
- Етична: виховання порядної людини власним прикладом.
- Прогностична: бачення наслідків педагогічної праці у майбутньому.
Завершуючи зустріч, учасники дійшли висновку, що поєднання потужного інформатичного блоку з ґрунтовною гуманітарною підготовкою є запорукою підготовки сучасного вчителя.
Підготувала Ольга РЄЗІНА

