Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Студенти освітньої програми «Інформатика та робототехніка» обговорили вектори професійного становлення

Студенти освітньої програми «Інформатика та робототехніка» обговорили вектори професійного становлення

23 грудня 2025 року відбулася зустріч студентів освітньої програми «Інформатика та Робототехніка» з гарантом ОПП, доцентом Ольгою Рєзіною. До професійного діалогу також долучилися завідувач кафедри інформаційних та цифрових технологій, професор Олена Трифонова та куратор групи ІНФ23Б Марія Луньова.

Зустріч пройшла у дружній та конструктивній атмосфері, де головним фокусом стало обговорення архітектури освітнього процесу та стратегії підготовки сучасного вчителя.

Гарант презентувала студентам логічно-структурну схему ОПП, детально розкривши принципи та підходи до її формування. Студенти дізналися, як цю схему оцінили роботодавці та стейкхолдери в контексті обговорення ОПП. Учасники відзначили потужний набір дисциплін інформатичного циклу, який є фундаментом програми.

Важливою частиною дискусії стала роль дисциплін загального циклу. Було підкреслено, що підготовка вчителя — це не лише Hard Skills, а й формування системного бачення, етичних орієнтирів та загальної культури особистості.

Особливий акцент було зроблено на двох фундаментальних компонентах:

«Історія України»: формує ключові компетентності, необхідні вчителю-державнику:

  • Культурна: розуміння внеску України у світову цивілізацію.
  • Громадянська: активна позиція у захисті демократичних цінностей.
  • Інформаційна: здатність виявляти та спростовувати історичні фейки.
  • Соціальна: вміння пояснювати уням складні питання через призму минулого.

«Філософія»: відіграє стратегічну роль у розвитку професійного мислення:

  • Світоглядна: розуміння місії вчителя та мети навчання.
  • Критична: здатність ставити під сумнів догми та шукати істину.
  • Етична: виховання порядної людини власним прикладом.
  • Прогностична: бачення наслідків педагогічної праці у майбутньому.

Завершуючи зустріч, учасники дійшли висновку, що поєднання потужного інформатичного блоку з ґрунтовною гуманітарною підготовкою є запорукою підготовки сучасного вчителя.

Підготувала Ольга РЄЗІНА