Участь у Міжнародній конференції викладачів кафедри технологічної та професійної освіти та студентів спеціальності «Середня освіта (Технології)»
6–7 листопада 2025 року викладачі кафедри технологічної та професійної освіти і студенти спеціальності «Середня освіта (Технології)» нашого університету долучилися до ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», що відбулася на базі Хмельницького національного університету.
Науковий захід, організований спільно з МОН України, НАПН України та низкою провідних академічних інституцій Польщі й Словаччини, об’єднав понад 250 учасників із України та Європи. У змішаному форматі обговорювалися сучасні тенденції та виклики технологічної та професійної освіти, формування педагогічної майстерності й розвиток особистості фахівця в умовах суспільних трансформацій і війни.
Під час пленарних засідань спікери з України й ЄС порушили питання модернізації технологічної та професійної освіти, цифровізації, міжнародного співробітництва, гуманістичних цінностей педагогіки, розвитку вчителя в умовах реформ та впливу європейського освітнього простору на якість національної освіти.
Студенти та викладачі ЦДУ взяли активну участь у секційних засіданнях 7 листопада, де презентували результати власних досліджень з проблем професійної підготовки майбутніх учителів технологій, впровадження інноваційних педагогічних технологій, розвитку техніко-технологічних і цифрових компетентностей. Зокрема, в.о. завідувача кафедри технологічної та професійної освіти Оксана Абрамова виступила з доповіддю на тему «Особливості підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів у технологічній освітній галузі в умовах нової української школи».
За результатами конференції учасники долучилися до обговорення рекомендацій щодо вдосконалення технологічної та професійної освіти у воєнний і післявоєнний період, посилення інтеграції науки та практики, розширення міжнародного партнерства та впровадження інновацій у підготовку фахівців.
Інформацію надано кафедрою технологічної та професійної освіти

