
Проведення підсумкової конференції з практики
По завершенню практики у закладах загальної середньої освіти у дистанційному форматі відбулася підсумкова конференція з виробничої (педагогічної) практики студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) груп ТН21Б та ТН21Б-З, на якій обговорені підсумки проходження практики у закладах загальної середньої освіти. До конференції доєдналися методист з педагогіки – професор Окольнича Т.В., методист з психології – доцент Бабак О.І., методист з фаху – доцент Кононенко С.О., в.о. завідувача кафедри ІПШІТО – професор Чистякова Л.О.
В умовах професійної підготовки педагогів педагогічна практика забезпечує фундамент для формування основних педагогічних умінь і навичок у майбутніх учителів, формує уявлення про майбутню професійну діяльність. Цьогоріч виробничу практику студенти проходили на базі таких закладів освіти: Івано-Благодатненський ліцей Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, Комунальний заклад «Ліцей «Лідер» Кропивницької міської ради, Комунальний заклад «Інноваційна гімназія Кропивницької міської ради», Ліцей «Крила України» Знамʼянської міської ради Кіровоградської області., Комунальний заклад «Ліцей Нова українська школа» Кропивницької міської ради та інших. Обговорення результатів відбувалося в жвавій дискусії, де студенти ділилися своїм досвідом та результатами.
Найкращі результати показали такі студенти: Шахмін М. та Бондаренко М., які успішно справилися з поставленими завданнями з психології, педагогіки та фаху. Достатні результати – Андріященко К, Михайлова О., Хільченко Є. та інші студенти. Досить цікавими були презентації студентами їх досвіду виконання обов’язків вчителя технологій та класного керівника, вражень від проведення уроків та виховних заходів. Більшість студентів були одностайні в тому, що практика – це перевірка власної готовності до майбутньої самостійної професійної діяльності. Така практика сприяє розвитку педагогічних здібностей, педагогічного мислення, мотиваційної сфери до педагогічної діяльності та перевірці рівня особистісних та професійних якостей майбутнього вчителя, професійної придатності та підготовленості до педагогічної діяльності.
Підводячи підсумки проходження студентами педагогічної практики, слід зазначити, що навіть в складних сучасних умовах студенти старанно відносяться до поставлених перед ними завдань, набуваючи при цьому досвіду з оволодіння ними майбутньою професією вчителя.