Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Підсумкова конференція з педпрактики студентів освітньої програми Професійна освіта (Цифрові технології)

Підсумкова конференція з педпрактики студентів освітньої програми Професійна освіта (Цифрові технології)

Наприкінці березня 2025 року відбулася підсумкова конференція з виробничої (педагогічної) практики першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Професійна освіта (Цифрові технології).

Виробнича (педагогічна) практика є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) спеціалізація: 015.39 Цифрові технології і є складовою освітнього процесу, оскільки передбачає практичну професійну підготовку в умовах наближених до педагогічної діяльності викладачів. Вона є логічним продовженням теоретичного навчання і завершальним етапом професійної підготовки, що спрямована на закріплення та реалізацію набутих предметних, психолого-педагогічних, науково-методичних компетентностей необхідних для майбутньої діяльності в закладах освіти.

Мета виробничої (педагогічної) практики студентів четвертого року навчання полягає в набутті умінь та навичок організовувати освітній процес у закріпленій групі закладу професійної освіти на посаді практиканта-викладача в реальних ринкових і виробничих умовах.

На підсумковій конференції крім студентів-практикантів були присутні: д.пед.н., проф. М.І.Садовий (керівник практики), д.пед.н., доц. М.М.Дубінка (методист з педагогіки), д.пед.н., проф. О.М.Трифонова та к.пед.н. Д.В.Соменко. Вони активно залучали студентів до дискусії, ставили важливі питання щодо їхньої підготовки, застосування отриманих знань на практиці та викликів, пов’язаних із використанням сучасного програмного забезпечення. Учасники конференції мали можливість обговорити труднощі, які виникали під час організації освітнього процесу та виховних заходів у закладах професійної освіти.

До конференції долучилися також студенти ІІІ курсу, які мали змогу почути про досвід своїх старших колег і підготуватися до майбутньої педагогічної практики. Захід став важливою платформою для обміну думками, рефлексії та підготовки до професійної діяльності, що вкотре підтвердило значущість педагогічної практики як ключового етапу в підготовці фахівців у галузі професійної освіти та цифрових технологій.

Інформацію підготували д.пед.н., проф. М.І.Садовий, д.пед.н., проф. О.М.Трифонова